• Anonym (hmmm)

vill göra pojkvännen galet kåt....

Nu är det så här va...att jag och pojkvännen gillar att prova nya saker....gärna lite galna...Å jag älskar att överraska honom. Men jag har åkt på idé torka och vill så gärna ge honom the sex of his life hehe
    Någon som har några bra tips på vad jag kan hitta på klockan fyra när han kommer hem innanför dörren från jobbet? Jag vill att han ska bli så kåt så han bara måååååste få komma in i mig....hjääälp miig

• Svar på tråden vill göra pojkvännen galet kåt....
  • Anonym

klä dig slampigt typ kort kjol inga trosor stay ups sånt går alltid hem hade gärna att min tjej gjort så för mig.

• kramgrisen

håller med klä dej slampigt.. skriv en lapp om att klädkod Naket gäller och kl 16.10 ska han befinna sej på en speciell plats.. och där sitter du med diverse saker och ser porrig ut =P

• Anonym

Stå och svanka vid spisen över en smarrig middag med bara ett par sexiga trosor på dig kanske...

• Anonym (hombre)

Mitt tips är att du gör det ganska enkelt genom att ta insiativet och behålla det. Snygga kläder kan du väl ha men det behöver inte vara slampigt och fint sminkad kan du också va. Min absoluta favorit är när jag kom hem öppna dörren och min sambo direkt började klä av mig precis alla kläder. Till slut var jag helt naken och hon ledde mej till köksbordet bad mig lägga mej till rätta. Sen gav hon mej en lång och underbar avsugning så jag höll på att bli tokig av kåthet. Jag bad henne flera gånger att få knulla henne men hon var bestämd och sa åt mej att ligga still och bara njuta. Du kan väl försöka nåt sånt men kanske låta han få knulla dej om han inte klarar av att ligga still.

• Anonym

Börja värma upp med SMS eller MSN om att han har nåt att vänta när han kommer hem...och sen kör på detta med initiativet. Min sambo blir galet kåt när han bara får vara passiv och jag bestämmer över honom. Säg åt honom att sätta sig i soffan och vänta. Sätt på dig nåt extra snyggt, om det är kläder du strippar av eller "bara" fina underkläder eller porrigare variant kan ju bara du själv bedöma vad både du och han gillar. Sätt på lite schysst musik. Säg åt honom att sätta sig på en halvhög barstol om ni har nån, och låt honom se på när du smeker dig själv och visar upp dig för honom, avbryt ibland med att smeka honom och suga honom, avbryt alltid när han blir för "på". Om han försöker röra dig, säg åt honom att hålla sig i skinnet och låta bli. Om han inte lyder, bind fast hans händer bakom stolsryggen efter andra varningen. När han är så galet kåt du vill ha honom, kliv upp och rid honom och låt honom smeka dig först då om du själv vill, eller låt honom förbli bakbunden.

• Avstängd

För det första, se till att vara snygg och fräsh.
    Ta på dig något han gillar, varför kanske inte något lite mer ovanligt, mot det ni brukar ha.

Jag stod en dag hemma, i kortkort, stayups skyhöga klackskor och en top. Det första jag gjorde när han kom in var att ta hans hand ledde han till soffan, och gav han en lapdance. Nu kan jag ju dansa annars hade jag aldrig gjort det.
    Jag dansade mig av alla kläderna förutom stayupsen och skorna, klädde av han och fortsatte dansa, nuddade hans nakna krpp men inte så att han kom in i mig.
    Eggade upp han duktigt och han bad mig sätta mig ner över han.

Tillslut gick jag ner på knä framför han, sög av han precis som han ville ha det. Djupt och hårt.
    Efter en stund satte jag mig gränsle över han och red han, tills han inte kunde hålla sig längre. Grymt sex!

• Anonym (hmmm)

Men alla såna grejer är liksom lite ooold om ni fattar va ja menar...ja vill göra något extremt För liksom för mig är det där inte speciellt då det händer rätt ofta ändå...

• Anonym (hmmm)

ingen som har nått lite mer naughty å komma med?

Svar på tråden vill göra pojkvännen galet kåt....