• Anonym (u-fjutt)

"spruta" sperma...men hur?

hejsan!

min sperma är ofast tjock, men ibland rinnig och fin. Då kan den liksom skjutas ut, annars mer väller den. Det finns alltså tillfällen när den är mer rinnig och fin, så vill jag alltid ha den. Beror på upphetsningen har jag märkt, men mer?

Vad är det som påverkar konsistensen? Dessutom undrar jag hur man kan skjuta ut sperman. Vad är det som påverkar?

Killar och tjejjer - vad säger den samlade kunskapen?

• Svar på tråden "spruta" sperma...men hur?
  • Anonym

Spermans konsistens, mängd och smak beror på delvis hur frekvent man runkar, vad man ätit och hur den fysiska formen ser ut, alltså om man är frisk eller kanske har en infektion, förkylning på G.

• Anonym (u-fjutt)

hur ofta man runkar? den kopplingen kan jag nog inte säga att jag ser. inte direkt koppling till sjukdom. Är hyfsat vältränad...kan dock tänka mig kost t.ex?

• EnsamPappaEtuna

En viktig faktor är ålder. Ju yngre du är desto mer kraft är det i sprutet. Vet inte riktigt varför, för biologiskt sett spelar det ju ingen roll hur kraftigt det är när man ändå inte ska spruta längre än i en kvinnas underliv. Det känns också som att ju längre tiden går mellan orgasmer desto mer kraft blir det - fast det kan såklart bero på upphetsningen som sas innan.

• Felix72

själva sprutet styrs ju utav pc muskeln som går att träna upp

• Anonym (Kille)

Min erfarenhet är att om man inte haft utlösning på minst 3 dagar och varit upphetsad länge blir sprutet kraftigare. Jag gillar att se när man sprutar långt.

• Anonym (u-fjutt)

Felix: Hur tränar man den?

• Felix72

testa nästa gång du är på toa att spänna bäckenbotten, lyckas du klippa av strålen så har du spännt pc muskeln

träning av den gör dig dessutom mer uthållig (du kan i princip stoppa utlösningen bara av att spänna muskeln)

en del kan säkert tycka det låter skitdumt men jag "tränar" den varje dag.

det är bara att sätta igång så ska ni se att det ger resultat med tiden.

det handlar givetvis inte om att spänna den en gång om dagen utan typ 50ggr eller mer på raken en gång om dagen.

• EnsamPappaEtuna

Bra tips Felix, det ska jag nog testa =D

Felix72 skrev 2008-11-11 21:33:18 följande:
    det handlar givetvis inte om att spänna den en gång om dagen utan typ 50ggr eller mer på raken en gång om dagen.
    Ok, då lär det gå åt många öl med andra ord =D
  • Anonym (u-fjutt)

Felix: den tekniken att avsluta en utlösning kan jag redan, knipa strålen är nemas problemas. Hur nyttjar man dock muskeln för att spruta? Jag borde således ha hyfsat stark muskel...

• Felix72

Anonym (u-fjutt) skrev 2008-11-12 09:17:58 följande:

Felix: den tekniken att avsluta en utlösning kan jag redan, knipa strålen är nemas problemas. Hur nyttjar man dock muskeln för att spruta? Jag borde således ha hyfsat stark muskel...
    stanna till lite sekunden innan det går ska du få se
Svar på tråden "spruta" sperma...men hur?