Inlägg från: Susiepie |Visa alla inlägg
  • Susiepie

Mia - Sanningen om gömda del 2

Jag som dåvarande granne och kompis till sonen har en del att intyga att det var ILLA konstig tråd detta vad går den ut på ?

Livet är fullt av kärlek!
  • Susiepie

Ja jag har gjort det men fattar ändå inte handlar det om om boken är sann el inte ?
    Och vad spelar det för roll isf ? Eh veti nte hur jag hittade denna tråk lite knäpp var den iaf heeh :)

• Susiepie

Okej ja jag vet bara vad som hände hemma i oxelösund....och efter att det hände att hon försvann och sonenblev kvar hos pappa och han träffadei nte sin mamma och länge och när han gjorde det så var det nån annanstans långt hemifrån och största hemlighet...

• Susiepie

Kom ju mkt chilenare till oxelösund denna tid så om hon träffade en chilenare vore ju inte otroligt...
    Vet att hon var hotad en man slängde sig igenom fönstret hem till dom vet jag också men jag men nej som jag minns henne genom min mamma o pappa så tror jag inte hon var den som hade höga betyg och sånt som står .....

• Susiepie

Ja herrigud det var inte liiite strul hon hade en man som slog henne...så den delen är sann men sen vet jagi nte om resten var hon tog vägen och så vet att hon hade en utländsk kille som misshandlade henne var allmänt känt säger min pappa....fast det var ju mååååååånga år sen nu :)

Varför har det blivit så viktig om denna historia? om den inte skulle vara sann osv ??

• Susiepie
    Tilde89 skrev 2008-11-22 19:32:55 följande:
    det du berättar motsäger ju sig lite med det ;A påstår...
    Vem är a ?
    Jag vet ju inte allt om det var en chilenare elleri nte hon träffade så minns jag inte vet att han var utländsk och misshandlade henne sen träffade hon nån och försvann TYP :)
  • Susiepie

okej ska läsa där då.... att nn orkar lägga ner sitt liv på att skriva om det då hehe

• Susiepie

Låt kvinnan vara!

• Susiepie
    Tilde89 skrev 2008-11-22 19:38:18 följande:
    då vet du antagligen vem michels (mias son) styvmamma är. minami på FL är?
    Ja jag vet vem hon är om hans pappa har kvar samma kvinna som förr så har inte bott i Oxd på ett tag :)
  • Susiepie

Micheal och ajg gick i skolan och fritids i hop!

Svar på tråden Mia - Sanningen om gömda del 2