Inlägg från: Tilde89 |Visa alla inlägg
  • Tilde89

Mia - Sanningen om gömda del 2

jag väljer att tro på LM och Mia efter att jag läst allt som skrivs hör och i blogggen.
    fast jag undrar hur MA jar kunnat får fram såpass mycket på en kvinna som är skyddad?!

• Tilde89
    Einstein skrev 2008-11-15 17:27:40 följande:
    Det är en bra fråga!Hon kan ha fått detta från personer i Mias närhet?
    jag har försökt att fråga henne på bloggen men det har hon både vägrat att svara på och att publicera. luktar skumt lång väg...
  • Tilde89
    Thalis skrev 2008-11-15 18:03:40 följande:
    Gå in i känsliga rummets styvförälderforum.....Sen kan det också vara så att Mi tycker så mycket om sonen att hon vill berätta hans lidande. Mi:s agerande kan mycket väl bero på sonen och inte på Mia....
    kan du inboxa tråden till mig?
  • Tilde89
    Einstein skrev 2008-11-15 18:05:54 följande:
    Undrar hur länge Mi har varit med i bilden? Var hon "Daniels" styvmamma redan när historien i Gömda sägs att utspelat sig? Fast oavsett så tror jag att det tär på tålamodet att gå och bära på en helt annan sanning än den som återges i böckerna.
    jag tror hon var med redan när gömda utspelar sig. fast han kan ju ha skaffat nu flickvän/fru senare...
  • Tilde89

fast hur vet vi att det som står i Mias hemlighet (är ju inte hon som skrivit den) stämmer? har hon verkligen en son sedan tidigare? borde inte de stått i gömda?

• Tilde89
    Einstein skrev 2008-11-15 18:08:27 följande:
    Det är väl ingen speciell tråd, utan överhuvudtaget synen som styvmammornna har på biomammorna.
    ok. tänkte om Mi hade skrivit en tråd där...
  • Tilde89
    Thalis skrev 2008-11-15 18:14:49 följande:
    Sen kan jag förstå Mi:s frustration! Hon är kanske den som fått plocka upp spillrorna efter orkan "Mia", medan alla ser Mia som någon slags osjälvisk hjältinna...
    vem finns det bevis på att mia verkligen hade en son sedan innan?
  • Tilde89
    Thalis skrev 2008-11-15 18:18:20 följande:
    Har inte Mia själv skrivit om sonen?
    nej är inte mia som skrivit boken Mias hemlighet.
  • Tilde89

har för mig i gömda att innan hon träffade "mannen med de mörka ögonen" levde ett vanligt singel liv. party med vännerna mm. borde det inte framgått där om hon haft en son sedan innan?

• Tilde89

inte heller (vad jag kommer ihåg) ramgår det av artiklarna/intervjuerna som hon varit med i att hon skulle ha en son sedan innan?

Svar på tråden Mia - Sanningen om gömda del 2