Mia - Sanningen om gömda del 2
Man kan ta reda på hennes personnummer på ett enkelt sätt. Vet man bara hennes riktiga namn ringer man till grund eller gymnasieskolan hon en gång gått på så får man personnummret.
Man kan ta reda på hennes personnummer på ett enkelt sätt. Vet man bara hennes riktiga namn ringer man till grund eller gymnasieskolan hon en gång gått på så får man personnummret.
Spelar ingen roll!
När man har skyddad identitet gäller det från det man får det, att man inte kan få fram uppgifter om personen ifråga! MEN man har ju ett förflutet liv innan den skyddade identiten trädde i kraft och där finns inget skydd.
Alla grund och gymnasieskolor har personnummer på klasslistorna.
Det finns ett fåtal personer i Sverige som får nytt personummer varje år, kanske mellan 2-5 st... då är det svårare att hitta personen ifråga, MEN en "vanlig skyddad identitet" är inte så säkert igentligen, för vill någon hitta en så är det inga problem.
Exakt så... ungefär...
Folk verkar tro att skyddade personuppgifter är någon slags 100% skydd och det är det inte... för som jag skrev tidigare så har man faktiskt ett förflutet INNAN man fick skyddade personuppgiter och där finns inget skydd!
Vad ska man med hennes personnummer till igentligen? Och OM man nu skulle hitta henne i USA... so what? Jag förstår inte riktigt?
Jag själv har aldrig sett någon logik i böckerna.... man går ut och skriver sin historia, är hemlig med namn, platser etc etc
för att till slut skriva vart man "befinner" sig... ser absolut ingen logik?!
Vad menar du? Hon har ju skrivit t.o.m en hel bok om det? Om jag inte minns fel så heter den Asyl?
Jag tror iof att hon inte alls bor i USA...
Jag tycker att folk ska få spekulera och blogga hur mycket som helst... finns kvinnor med hundra gånger värre historier, Mias är endast unik på det viset att hon tjänat åtskilliga miljoner...
Jag tror att Mia haft en historia som Liza sedan gjort om och laggt till, sedan har väl Mia själv fortsatt...
Vill bara säga att 1995 eller när den första boken skrevs så var skyddade personuppgifter något HÖGST unikt och mycket, mycket ovanligt... klart att Liza såg en potens i det för att utvecka en story..
Då har du skyddade personuppgifter alltså? För annars kan du ju inte ha "hemlig adress"?!
Kan f.ö tillägga att det inte finns någon Anna Tilde i Sverige... förstår inte varför folk ljuger...Ingen har tvingat dig att överhuvud säga vad du heter
Konstigt att du har skyddade personuppgifter och är så dåligt insatt i vad det innebär
enligt www.ratsit.se
finns INGEN Anna Tilde helt OT men ändå
Jag bryr mig inte mer än det jag kan läsa mig till vad du skriver, innan skrev du något ang skyddade personuppgifter som inte alls stämmde och sådant är ganska irriterande att någon hävdar något när det inte stämmer
Jag tycker också att det är konstigt att vilja diskutera sitt namn här på ett forum?!
Ursäkta men vad är det med dig? Jag bryr mig inte alls vem du är eller har på något sätt forskat i det, jag har bara svarat på dina inlägg
jag påstår inget, jag sökte på www.ratsit.se och fick inte fram något, varför vet jag inte och får fortfarande fram 0 träffar.... usch vad du är otrevlig...
JAG får FORTFARANDE fram o träffar VARFÖR vet jag inte och det är så himla oviktigt, är det viktigt för dig så fortsätt!!
Ja det gör jag och får fram O träffar, jag bryr mig inte och förstår inte varför någon ev drar upp sitt ev namn på ett forum??!
Men hallå, läser du vad jag skriver? JAG skiter i vad du ev heter eller vem du är! Tycker att du är obehaglig!