• TeresaJ

Vi med högt FSH

Hej!

Åh,tack för länken Bubblare!

Hade Äggplock idag och jag hade 3 st blåsor MEN det var bara en
    som innehöll 1 ägg!!?? Vi blev så besvikna. Förra gången hade jag också bara 3 äggblåsor och samtliga innehöll ägg så jag trodde att det skulle vara likadant nu. Nej, usch idag är det deppigt.

Håller tummarna för dig Kramiis.

För dig också Ainomia!

• TeresaJ

Åh, nej de ringde från labbet nyss och det enda lilla ägget hade inte blivit befruktat ännu. De ska ringa imorgon igen men det låter inte alls hoppfullt. Usch, det känns så jobbigt.

• TeresaJ

Kramiis: Jag hoppas verkligen på ett plus!!!

Var på kliniken idag och efter det resultatet som jag fick så menade de att ivf hjälper inte oss. Det kändes som ett hårt slag. Jag vill ändå göra ett sista försök. Vi får hoppas att de går med på det. Nej, usch idag är det om möjligt ännu jobbigare.

• TeresaJ

Bubblare: Ja, de sista dagarna så var det maxdos, tyvärr. Inte hände det något för det. Vi får se om det blir ett nästa försök.

Så motigt att känna att förutom fsh så finns det också en manlig faktor. Det låter som att ivf med mickroinjektion kan hjälpa er iaf. Vi tror på det tycker jag!

• TeresaJ

Kramiis: kan de ta det ägg som mognar. Ja, det låter iaf troligt.
    Håller tummarna sååå hårt nu för dig!! Kram

• TeresaJ

Hoppas hoppas kramiis att du får ett fint plus!!

Lalla: Vad skönt att allt var bra trots blödning!

• TeresaJ

Kramiiis, nej vad är det jag läser?? Stor stor kram på dig. Så otroligt otroligt jobbigt. Förstår att det käns väldigt tungt.

Svar på tråden Vi med högt FSH