• Elli78

Badkläder vid spa-bad???

Jag ska till en salong och bada ett kurbad på deras spa-avdelning. Har aldrig tidigare gjort något liknande och nu undrar jag om jag ska vara naken när jag badar, eller om jag ska ha badkläder? Dum fråga kanske, men jag vet inte....
    Tacksam för svar.

• Svar på tråden Badkläder vid spa-bad???
  • våg

Oj, det ska jag också. och jag har inte tänkt på det alls. Så jag vill också veta

• Nettan1

Var på ett spa bad för nåt år sedan.
    Gick då direkt från poolen till behandling rummet så då hade jag bikinin på mig.

• Nettan1

kurbad skulle det ju stå, börjar bli lite trött.
    Var på en spa anläggning

• Elli78

där finns ingen pool dit jag ska, utan jag ska bara bada kurbad. Det är egentligen bara personalen där som jag kommer att träffa på tror jag. går det att vara naken? eller?

• Elli78

där finns ingen pool dit jag ska, utan jag ska bara bada kurbad. Det är egentligen bara personalen där som jag kommer att träffa på tror jag. går det att vara naken? eller?

• Elli78

• kalbim

Jag tror faktiskt man bör använda badkläder. Jag skulle ha gjort det iaf.

• Flippen

Jag har varit på ganska många olika spa (vi brukar åka på spa varje år istället för charter ) och jag har aldrig varit med om att man är naken vid behandlingar eller kurbad. Mitt råd: ta med dig badkläder, och ha det så himla skönt!

• suzzit

Håller med alla att ha badkläder. Har faktiskt inte varit på något spa där man skulle vara naken.

• Lotta83

Du får antagligen engångstrosor

• myntizen

Jag hade med mej två bikinis när jag var på spahelg.
    En till den vanliga poolen och en till kurbad. Om du väljer att ha bikini på kurbad/behandling så välj en som du inte är så rädd om för olja och sådant kan lätt förstöra (ge fläckar).

• pilla82

Där jag jobbade tidigare erbjöd vi kurbad och kunderna var alltid helt näck. Ta med bikini och fråga personalen!
    Eller så berättar de innan de hinner fråga.

Svar på tråden Badkläder vid spa-bad???