hög puls i vila?
Jag har en puls på ca. 105 slag/min när jag har legat still i ca. 1 h.. Är det normalt?
Är normalviktig och tränar lite granna.. och äter nyttigt.. Inte gravid, inga mediciner..
Ngn som vet?
Jag har en puls på ca. 105 slag/min när jag har legat still i ca. 1 h.. Är det normalt?
Är normalviktig och tränar lite granna.. och äter nyttigt.. Inte gravid, inga mediciner..
Ngn som vet?
Ne, inte speciellt stressad.. Mår bra.. Lite trött och så, men inget överdrivet.. Känner ghärtat banka, obehagligt!
Någon annan?
kan även säga att under dagen har jag varit ganska skakig i händer osv..
tack.. Läste lite om hyperthyreos och flera symtom stämde in, bla hög vilopuls, darrningar, svettningar, trötthet, dålig sömn, håravfall och lös i magen... SKa nog gå till farbror doktorn..
Jag får också helt plötsligt hjärtklappning, HÖG PULS. Var på VC idag och då fick jag en medicin som ska hjälpa hjärtat att ta det lite piano. JAg är nog ganska stressad men tycker det är riktigt jobbigt att ha det så här. När jag var på VC idag så hade jag 126 slag per minut. De gjorde massa tester så vi får se vad som händer.
När det gäller sköldkörtel problem så står det att man går ner i vikt...gör man ALLTID det? Någon som vet?
Anonym (Smurfen) skrev 2008-12-09 17:30:07 följande:
Anonym (Smurfen) skrev 2008-12-09 21:12:16 följande:
Anonym (Smurfen) skrev 2008-12-10 05:57:50 följande: