Jag drömde om min pappa för ett par nätter sen.
Han dog för två och en halv vecka sen ungefär. Väldigt väldigt hastigt och oväntat.
Jag är gravid och väntar mitt barn egentligen när som helst. Pappa skulle bli morfar för första gången. första barnbarnet. Han pratade massor om det. Så det är och har varit en tung del, jag tycker det är otroligt jobbigt att pappa aldrig får träffa min son, och att min son aldrig får träffa min pappa. I drömmen, som var så otroligt verklig. Så drömde jag att min son var född, jag drömde att jag tillsammans med min lilla familj hittade på olika saker. Vi var och handlade, badade, ja lite av varje. Oavsett vad så fanns pappa alltid någonstan i närheten. Men i bakgrunden. en gång mötte jag hans blick. Dom riktigt stirrade på mig. Han sa inget, men det var som om han på något vis försökte övertyga mig om att han fanns där.
Det låter så sjukt. Men jag har inte haft en sån verkllig dröm tidigare i mitt liv.
Det är liksom alltid något som är lite konstigt med drömmar, något som är övernaturligt eller fel på något vis. Inte den här. allt var på pricken så som det faktiskt är, så som mitt liv ser ut.
Först tyckte jag att det var lite obehagligt. Men nu, när jag tänkt på det lite. så är det sån tröst. nu är jag helt övertygad om att han finns kvar.