IDOL 2008 (Vol2)
när är det finalen är?
när är det finalen är?
jag förstog suck det min praktikplats vill ha mig att gå kväll den kvällen men inte en chans att jag ställer upp det..
ha,ha ja så är det nog men jag ställde upp den kvällen bara för att.. min lärare har inget krav att jag ska gå kvällar så jag vill eg inte och ser varje chans att slippa
he,he vi hade nog samma tanke du och jag ....
själv tycker jag det var på tiden att anna äntligen åkte....hon var dessutom extra dålig igår..hon passar inte att sjunga första låten och andra låten var bara ett enda långt vibrato *rys*
hon skulle ha åkt före både lars och robin E nu se rjag gärna att johan åker före robin b för det är intressant att följa robin för han blir verkligen bättre för varje gång och han borde verkligen få chansen att utveckla sig ett tag till.
jag ville verkligen bli av med robin b i början men har ändrat mig men jag ser helst att kevin och alice hamnar i final
haha kåtchock vill jag inte påstå att jag fick i alla fall men han är onekligen bäst MEN! jag är väldigt förvirrad angående gospeltema???jag trodde faktiskt dom skulle göra om dessa låtar till gospelstuk men Robin är väl den enda som är i närheten..han lät förövrigt väldigt bra och jag tror han kan slå på stort ikväll
men det finns en viss risk att alla fjortisar blev skraj förra veckan när Johan hängde löst på riktigt och därför röstar järnet idag
visserligen ville jag gärna att johan skulle åka idag men jag tycker faktiskt att han gjorde andra låten riktigt bra ikväll..han kommer säkert gå långt med sin egen stil..
men oj vad jag fnissade åt den hysteriska tjejen, hon mindes ju knappt vad hon hette verkade det som
jag tror faktiskt det skulle vara bättre för Alice att INTE vinna ikväll. Kevin kan göra allt så en snabbinspelad skiva men honom skulle bli bättre än en snabbinspelad med Alice...Alice ska göra sin grej i lite lugnare takt tycker jag...dessutom har Alice inte varit på topp lika ofta som kevin hon började br amen gick neråt ganska kraftigt kanske nerverna hon är ju trots allt bara 17 år.
Dom är hur som helst vinnare bägge två!
shit jag är ju nästan nervös ju...är första året jag tittar på idol tur det för det är ju jobbit ju
ingen ännu dom tog paus
vi har tv 4 men ljudet försvinner ibland skit om det försvinner just när han säger vinnaren
ja jag satt just och irriterade mig på det också..j*vligt lågt att inte kunna glädjas med vinnaren tycker jag... alice var inte helt oerfaren hon heller....förstår om hon är besviken men dom andra visar prov på oerhört dålig stil måste jag säga..
är man patetiskt om man som 35 åring *host* åker och kollar på kevin in alice när dom är på turne dom kommer ju hit liksom..jag är jättesugen men känner mig lite för gammal
ha,ha min man sa lägg av du är 35 inte 15!