Inlägg från: dio |Visa alla inlägg
  • dio

IDOL 2008 (Vol2)

Philofix skrev 2008-12-05 21:57:45 följande:

Nu har jag ringt och röstat och vad kul det var att höra Kevins röst i telefonen, kan nästan tänka mig att ringa igen bara för att höra hans röst
    haha
  • dio

ElinOlsson skrev 2008-12-05 22:26:30 följande:

Sista budet: Vilka går till final???
    Alice och Kevin tror jag
  • dio

Fragile Angel skrev 2008-12-05 22:28:33 följande:

Vad förvånade vi skulle bli om Kevin åkte ut .
    haha tala om det, men då skulle det inte vara mycket till final att titta på.
  • dio

rivkale skrev 2008-12-05 22:46:07 följande:

Men alltså synd att kjag upptäckte denna tråd så sent. Fast man skanske kan starta en sen när schlagern drar igång.. då finns det riktigt mkt att kommentera hihi
    Haha vi brukar kolla på eurovision och ge poäng för:

Låt
    Sånginsats
    Scennärvaro
    Klädsel
    Kåthet

• dio
    Namin skrev 2008-12-05 22:51:31 följande:
    Jag kollar via idol-hemsidan. Funkar ju också...
    försökte jag med också, men det laggade bara! Jäkla skituppspelare de har. Funkar inte om många människor tittar samtidigt. och nej, jag har inte en skitdator.
  • dio

humle82 skrev 2008-12-05 22:58:19 följande:

fan va dåligt av katrin att säga att hon hade sett marie på ett café, sicken subba.
    haha hörde henne, typiskt katrin
  • dio

xxmeyaxx skrev 2008-12-06 09:21:27 följande:

Okej. Eftersom jag hade föreställning igår, så missade jag gårdagens avsnitt (kommer missa finalen också).. Vill gärna ha en liten sammanfattning av gårdagen. Om någon orkar. (kommer förmodligen titta imorgon på reprisen, men ändå)
    okej:

Alice: Första låt, tråkigt!!! Hon såg ut som en död sill i blicken. Till andra låten hade hon gaskat upp sig lite.

Robin: Första låt, stelt tråkigt, falskt. Andra låten: lite bättre men i princip samma.

Kevin: Första låten var han bra men inte lika bra som vanligt. Andra låten gjorde han riktigt bra.

Kevin och Alice i final.
  • dio

Folkets val i alla fall:

Alice- Heavens on fire
    Kevin- Living on a prayer

• dio

ludenben skrev 2008-12-07 10:04:47 följande:

Nä, hoppas det går vägen annars skjuter jag mig...
    Sådana drastiska åtgärder tänker jag inte ta till Men jag kanske kastar ut tvn genom föstret som en bad ass artist.
  • dio

Jag skulle vilja se min sambos reaktion när han kom hem. "Och hur gick det här till?"

• dio

Så här ser jag det:
    alice har varit väldigt ojämn. Vissa fredagar (helst i början) var hon kanon, hennes version av Ironic var fantastisk. Senaste tiden har hon varit urtrist.

Kevin har hela tiden varit mer eller mindre bra. Han har alltid gjort ett bra framträdanden, vissa bättre än andra, men aldrig ett dåligt.

Kevin förtjänar att vinna, han är bäst helt enkelt.

• dio

Tackar för denna gång jag med, trevligt med lite "sällskap" under idol.
    Missade finalen, och missade dessutom reprisen av finalen haha, nåja.

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)