Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

IDOL 2008 (Vol2)

Philofix skrev 2008-12-12 21:45:02 följande:
    Vad spelar det för roll om den är startad idag eller i onsdags?
    Många som ändrar sig efter kvällens framträdanden Innan idag hade jag nog röstat på Kevin men nu röstar jag på Alice. Kul att se vad alla tycker efter kvåallens framträdanden
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-12-13 11:24:37 följande:
    hihi ja det är ite fasinerande faktiskt
    Ja visst är de. Dem pratar om røstningen på tv4 nu. De är de där programmet då man kan ringa in och fråga en massa saker ang tv4
  • Kaxmaja
    ming skrev 2008-12-13 11:00:37 följande:
    Det är ju dags att komma nu och klaga på hans erfarenhet... Om Alice hade vunnit så hade de säkert inte sagt nånting alls. Sen finns det ju de med erfarenhet som inte faller folk i smaken också, så jag vet inte om man kan klaga på just det. Hon som var med på uttagningen som också hade sjungit i melodifestivalen gick ju inte vidare, tex.Sen spelar det väl i slutändan ingen roll vem som har fått kämpa mest eller vem som har mest erfarenhet, det handlar ju om vem folket tycker är bäst.Själv tycker jag iofs att Kevin inte alls är bra, men uppenbarligen vann han och då hjälper det inte att gnälla på sånt här i efterhand.

Hller med. Blev de något ramaskri förra året då Marie vann? Tänkte eftersom hon hade släppt skivor innan och så? Kommer inte ihåg de.

Men de vet ni väll man måste alltid klaga på något Fel färg på skor osv

• Kaxmaja
    ming skrev 2008-12-13 11:54:43 följande:
    Det var väl liiiiite prat om det. Hon hade ju uppträtt inför flera tusen pers tidigare. Men de deltagarna som åkte ut sa nog inget sånt som de gjorde nu i år, de var nog inte arga på henne för det.Det har ju alltid funnits mängder av deltagare som har sysslat med musik, släppt skivor, sjungit på större eller mindre koncerter. Så är det ju bara.
    Ja och eftersom det inte finns någon regel mot att artister som redan är hyfsat etablerade får vara med så får man bara tacka och ta emot. De kommer ju knappast som någon nyhet Speciellt inte efter att MArie vann förra året. Larvigt att klaga på sånt. Men de är väll så folk blir bittra och avundssjuka och vill då hitta något att klaga på. Då är det lätt att grabba tag efter minsta lilla halmstrå.

Grattis Kevin (även fast jag inte hejade på honom )
  • Kaxmaja
    bossemor1 skrev 2008-12-13 12:24:40 följande:
    Haha, näääää, bäst var när Jidhe sa: Ett stort tack till Måns Zelmerlöv som ville vara här, men som inte kunde...och även ett stort tack till Amanda som kunde vara här, men som inte ville ! Jätteloligt !
    Ja de var oxå kul. Men jagskrattar fortfarande åt Faddegalan Har kollat på de typ 20 gånger idag på morgonen

Nu kollar jag på lili & Susi
  • Kaxmaja
    ming skrev 2008-12-13 12:31:31 följande:
    Men tror ni att Amanda inte ville vara där, eller sa han bara så för att det skulle vara roligt?Hon ska ju vara med på faddergalan, det kanske var mycket inför det liksom.
    Tror att han bara sa så för att vara rolig.
  • Kaxmaja
    MammaHela skrev 2008-12-13 17:40:09 följande:
    fast jag läste på aftonbladet att det var ett skämt. Hon kunde inte komma för hon hade Faddegalan (hihi) idag och hade inte tid.Men för att göra det roligare så sa Jidhe så...
    faddegalan ha ha ha skrattar fortfarande åt de. Hmmm måste nog kolla på de engång till
  • Kaxmaja
    grabbarna skrev 2008-12-18 17:35:46 följande:
    är man patetiskt om man som 35 åring *host* åker och kollar på kevin in alice när dom är på turne dom kommer ju hit liksom..jag är jättesugen men känner mig lite för gammal
    äsch då, åk
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)