• Anonym (hårboll)

    Jag är så hårig :(

    Har alltid varit lite mer hårig än mina jämngamla kamrater, men nu det sista 6 månaderna så har jag blivit extremt hårig :(

    Måste vaxa överläppen för att inte ha mustach, har mängder av små svarta hår på hakan som jag drar med picett.
    Och magen, naveln o ner till underlivet, är jättehårigt! Måste raka/vaxa för att inte få raggarsträng men det gör det hela bara värre.
    Även låren är väldigt håriga och nu det sista har jag fått massor av hår PÅ rumpan, på ena skinkan. Svarta långa hår.
    Även i rumpan har jag massor av hår, och mina armar är nästan lika håriga som mannens :(
    Känner mig alltid så ofräsch o vet inte vad jag ska göra för att slippa känna såhär.

    Någon som känner igen sig?

  • Svar på tråden Jag är så hårig :(
  • Tookan

    Det finns IPL för hemmabruk nu... Den är inte lika stark som på salongerna. Men ska tydligen göra att håret inte växer ut sålänge man behandlar med den. Det här fungerar tydligen bäst på blek hud och mörka strån. Någon som köpt och provat?

  • Tookan

    Kolla på Netonnet. Där hittade jag Hårborttagare med intensiva ljuspulseringar för hemmabruk! Braun Venus Naked Skin IPL Art.nr: 174044 Du får pengarna tillbaka om du inte är nöjd inom 100dagar!!! Funderar på att köpa den och recensera den själv eftersom andra är så dåliga på det.

  • Anonym (jag vet)

    1. Ring kvinnokliniken och be om att få kolla upp din behåring om du har PCO. Du kommer få göra ett VUL och ta blodprover.
    2. Försöker du inte bli med barn nu, be om ppiller som hjälper mot behåring, tex Diane/Zyrona. Dom dämpar den manliga hårväxten.
    3.Ger du fan i att vaxa/noppa och kan tänka dig raka innan behandling, gå på IPL behandlingar. Vill du inte raka, gå på epilering/diatermi behandlingar.
    4. Lycka till!

  • Anonym (Kräfta)
    melegim skrev 2013-11-08 08:56:45 följande:
    är också en av er... Rynkar på näsan
    Men har prövat laserbehandling 6 gånger (man går på laser en gång i månaden och på koll varannan vecka) men för mig så försvann det, men!! efter 2-3 månader kom det bara mer tillbacka... Rynkar på näsan 

    finns de inget sätt som gör så att de försvinner föralltid?! Gråter

    Usch, stackare! Vad säger de om det på kliniken? Har du PCO, om jag får fråga?

    Jag säger som så många andra här, jätteskönt att veta att man inte är ensam om att ha mörkt hår precis ÖVERALLT. Alla mina kompisar är typ hårfria alt väldigt ljusa hårstrån, så man känner sig verkligen ensam. Det tar sån jävla tid och pengar...
    Laser verkar ju jättebra om man har råd, men du fick alltså inte önskar resultat alls:/? 

     
  • redwine

    Var bara glad att du fått den sexigaste egenskapen en kvinna kan ha.

    Jag har letar i 50 år efter en kvinna som är hårig
    klart man kan raka benen och under armarna
    Men könshåret om det är en tät o vacker buske
    är det vackraste o sexigaste som finns

    Det är vackert, kvinnligt, och hygieniskt 

  • Brasseman

    Jag vill gärna ha kontakt med väldigt håriga kvinnor i alla åldrar.
    Jag tycker att det är så otroligt sexigt.
    Hör av er.

  • Anonym (Också)

    Ooh jag är ej ensam!! Finns här ngn som sett bra resultat med laser?

    Jag vågar ej dejta pga detta!! Har hår som besvärar mig i ansikte, på lår, rumpa osv.

    Hjälp!

  • Anonym (Hår)

    Hur kommer det sig att människor har har olika mängder hår på kroppen?

  • Anonym (Fuck_this)

    Jag har det också så, det är bara till att gilla läget och acceptera att du ser ut så.

    Jag vaxar, rakar bleker ofta och det är bara så det är och inget msn kan göra åt saken, om du nu inte heter Kim Kardashian och kan använda hårborttagning med laser över hela kroppen ;p

  • Anonym (Hårigt är bra! Var stolt!)
    Anonym (hårboll) skrev 2008-11-13 18:36:09 följande:

    Har alltid varit lite mer hårig än mina jämngamla kamrater, men nu det sista 6 månaderna så har jag blivit extremt hårig :(

    Måste vaxa överläppen för att inte ha mustach, har mängder av små svarta hår på hakan som jag drar med picett.
    Och magen, naveln o ner till underlivet, är jättehårigt! Måste raka/vaxa för att inte få raggarsträng men det gör det hela bara värre.
    Även låren är väldigt håriga och nu det sista har jag fått massor av hår PÅ rumpan, på ena skinkan. Svarta långa hår.
    Även i rumpan har jag massor av hår, och mina armar är nästan lika håriga som mannens :(
    Känner mig alltid så ofräsch o vet inte vad jag ska göra för att slippa känna såhär.

    Någon som känner igen sig?


    Jag ser inget problem med att du är hårig, det är många killar som gillar håriga kvinnor, och jag är inte 60-talist utan född på 90-talet. Jag vill kanske inte ha nån tjej med skägg, men jag tycker håriga kvinnor är vackra.Och jag vet att många andra killar tycker likadant. Du beskriver det som att du har en jättebuske mellan benen, men det är inget problem! Det är sexigt! Hår under armarna är inget problem..

    Ta bort håret i ansiktet, men sen kan du vara stolt över din vackra och naturliga kropp. Vi är många killar som gillar håriga kvinnor!!!Kyss Tro inte på myten om att alla killar vill ha brudar utan hår på kroppen. 
  • Anonym (Fuck_this)
    Anonym (Hårigt är bra! Var stolt!) skrev 2019-02-21 13:04:35 följande:

    Jag ser inget problem med att du är hårig, det är många killar som gillar håriga kvinnor, och jag är inte 60-talist utan född på 90-talet. Jag vill kanske inte ha nån tjej med skägg, men jag tycker håriga kvinnor är vackra.Och jag vet att många andra killar tycker likadant. Du beskriver det som att du har en jättebuske mellan benen, men det är inget problem! Det är sexigt! Hår under armarna är inget problem..

    Ta bort håret i ansiktet, men sen kan du vara stolt över din vackra och naturliga kropp. Vi är många killar som gillar håriga kvinnor!!! Tro inte på myten om att alla killar vill ha brudar utan hår på kroppen. 


    Fint skrivet ????????
  • Mom2be262

    Testa inte ipl hemma... PLUS på SVT gjorde ett program om det och det är väldigt lite effekt... gå till salong istället :) bränn inte dina pengar på något som inte kommer funka på ?lurendrejeri? produkter

  • Anonym (Hårigt är bra! Var stolt!)
    Anonym (Fuck_this) skrev 2019-02-21 13:20:23 följande:
    Fint skrivet ????????
    Det är bara vad jag tycker. 
Svar på tråden Jag är så hårig :(