• Cissi o Nattis

Hjälp mig välja hårfärg? ser blek ut i alla färger :( (läs ts)

hej! behöver er hjälp, vill färga håret i en färg som jag inte blir så blek i, vad tycker ni? Har bilder i mappen "hårfärg", den här hårfärgen har jag nu..

brukar vara så här blek.. jag för ca 1år sen..

ღMamma till Natalie 061011ღ
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp mig välja hårfärg? ser blek ut i alla färger :( (läs ts)
  • carinc

jag tycker du ska ha den hårfärgen du har på bilden men kanske lite ljusa slingor i...
    Lycka till..

• Pojkmamma

Var försiktig med röda/koppar inslag. Man blir lätt blek av det. Jag tycker mellanbrunt.

• julibebis08

Eftersom du är lite blek (precis som jag =) ) tror jag du hade passat i brunt med lite inslag av rött typ kastanjebrun. Man ser lite "varmare" ut då =)

• Trolovade

Tyckte du var fin i det blonda i ditt galleri

• Bicky

Det är inget fel att vara blek! Man kan vara blek med rosiga kinder och se frisk ut. Men det viktiga är förstås att färgen passar din hudton. Vad är din naturliga hårfärg? Naturen har ju aldrig fel. Man passar i sina naturliga färger.

Din hudfärg verkar vara mer åt rosa toner, än gula toner. Därför skulle du passa i en kall hårfärg. Jag skulle nog undvika koppar och mahogny som går åt guldhållet. Mellanbrunt eller mörktbrunt, och med några ljusare slinger lättar det upp lite!

Hoppas du hittar något du trivs i!

• vernis

Kastanjebrunt något vram färg chokladbrunt eller någon brun med lite rött i här samma problem men fått tips av min firsör att jag har varma bruna färga ej med glod i utan chokland färgade eller bruna färger med lite rött i =)

• Liddi

Tror på nånting ljusare..kanske inte jätteblont men kanske mellanblont-mörkblont och kanske med lite mörkare slingor i om du inte vill vara så ljus.

• Cissi o Nattis
    Bicky skrev 2008-11-14 10:41:52 följande:
    Det är inget fel att vara blek! Man kan vara blek med rosiga kinder och se frisk ut. Men det viktiga är förstås att färgen passar din hudton. Vad är din naturliga hårfärg? Naturen har ju aldrig fel. Man passar i sina naturliga färger.Din hudfärg verkar vara mer åt rosa toner, än gula toner. Därför skulle du passa i en kall hårfärg. Jag skulle nog undvika koppar och mahogny som går åt guldhållet. Mellanbrunt eller mörktbrunt, och med några ljusare slinger lättar det upp lite! Hoppas du hittar något du trivs i!

tack för svar :) min naturliga hårfärg är cendrefärgad som ser guldigt mörkblont ut på sommaren och råttfärgat på vintern.. inget rött i.  tycker också att det kan vara fint att vara blek, särskilt om man har riktigt klara ljusblå ögon.. eller om man har rött hår, typ som julianne moore, hon tycker jag är jätte vacker fast hon är väldigt blek.. men jag tror inte att jag skulle passa i så rött hår, nog få som gör det..

Min hudfärg är så blek som på bilden, men på sommaren eller om jag solar solarium så blir jag rosa..

Så du tror på en kall hårfärg på mig, har inte greppat vad det menas med? är det alla färger som inte har något rött i?

ღMamma till Natalie 061011ღ
Svar på tråden Hjälp mig välja hårfärg? ser blek ut i alla färger :( (läs ts)