Mish skrev 2008-11-15 10:21:43 följande:
Hej!Jag har en bugaboo cameleon, dock köpt i butik här i Sverige, men jag har haft samma problem, att handtaget åker upp (fast bara på ena sidan- vagnen blev helt sned!) Jag reklamerade till butiken och har just fått mitt nya chassi. Jag var inne på bugaboos hemsida och där kan man läsa att vagnar som producerades mellan XX-XX 2008 (kommer inte ihåg exakt när men det berörde vår vagn som var prod. i mars) har dåliga skruvar vid handtaget och att de fått in måga klagomål kring detta. Om du "anmäler" dig där så skickar bugaboo hem nya skruvar till dig.Jag fick hem nya skruvar och monterade dessa, tyvärr kvarstod problemet så vi fick helt byta chassi, men det _kan_ ju vara så att det löser problemen med din vagn. Testa det, och hjälper det inte så borde du absolut ha rätt att få ett nytt chassi- på deras bekostnad (de reklamerar ju i sin tur till bugaboo som är medvetna om detta problem..)
Tack för svar. Vi har redan fått en omgång nya skruvar, men nu har även de gått, så jag börjar blir trött på att ha en vagn som inte funkar som den ska, därför vill vi ha ett nytt chassi. Hoppas ju kunna sälja vidare denna vagn när vi har vuxit ur den, o då vill man ju ha en vagn som funkar till 100%.
Loco skrev 2008-11-15 10:44:33 följande:
Hej! Jag köpte min bugaboo cameleon på babytrader och har reklamerat "väskan" under vagnen via deras hemsida. Det gick jättesmidigt, och fick snabbt svar på min reklamation. Efter att jag skickat ett foto på den trasiga väskan, kom det en ny inom en vecka.Lycka till!Loco
[/citat]
Vi verkar tyvärr inte ha lika lätt m reklamationen, diskuterar fortfarande vem som ska betala frakt.Men gud va kasst! Informera bugaboo om detta! Min bee gick sönder, men iom att vi bor i ett land utan återförsäljare, skickade dom ett helt nytt chassi efter två email från mig min sida. Helt fantastisk service!
Ska nog testa o gå via bugaboo också, det kan ju inte skada