• Zingo2

Ont i svanskotan

Jag är i vecka 8 nu o har fått ont i svanskotan. Jag sitter ganska mkt på jobbet men det har ju aldrig varit nåt problem tidigare. Det har även blivit väldigt obekvämt att cykla lr rättare sagt sitta på cykelsadeln. Jag vet (tror jag... )att man kan få ont i svanskotan vid foglossning men det kan ju inte ska ha börjat redan. Någon som varit med om liknande eller som har några aningar om vad det kan bero på så får ni gärna svara.

Tack.

• Svar på tråden Ont i svanskotan
  • Ankissen

Foglossning kan starta när som helst! Det är ju hormonerna som påverkar...

• axelsmamma

Jag vet precis vad du pratar om ,jag hade det lika dant. Visst är det foglossning gör som jag köp ett bälte det va jätte skönt.

• axelsmamma

Förresten jag har mitt till salu.

• Zingo2

axelsmamma: Började du känna av det lika tidigt som mig? Hur ska det då sluta innan man har fött barnet om det redan har börjat??? *skräckslagen*

• 42an

Jag får otroligt ont runt svanskotan när jag sitter länge, särskilt på hårt underlag. Sen kan jag vara öm, som ett blåmärke, i flera dagar. Njuter inte heller direkt av cykelsadeln.

Detta började väldigt tidigt på mej också men jag har inga som helst problem med foglossning eller annan värk, är nu i v.28. Så jag tror inte att det "automatiskt" måste vara det. Ring till MVC och fråga, de vet säkert. Lycka till!!

Svar på tråden Ont i svanskotan