• Fru T

VI från Linköping del 2!!

hellåå

här sitter ja å är helt ställd... i lördags mådde a rätt ila men kräktes inget, igår mådde ja super illa å kräktes massor MEN idag mår ja knapt illa alls (förutom en stund när ja duscha)

hoppas verkligen det går åt rätt håll nu men vågar ju inte hoppas för mycke... hur har det vart för er, har illamåendet trappats ner eller helt plötsligt bara varit borta??

Sitter å väntar på att få höras nåt från min man som opereras idag, äntligen åker den jädra tumören bort synd bara att den ska ta med sig en hel njure i farten... nu är det bara att hoppas att allt gått bra å att proverna sen visar att den inte är elekartad....

nepp nepp nu ska ja ta mig en vågad tripp till Maxi å sen blir d till att laga lite mat...

åååh ja tar mig i ett par jeans som ja inte kunnat ha på nästan ett år hur lätt som hällst nu

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    playmate86 skrev 2008-11-28 08:36:02 följande:
    gjorde ett test nu på morgonen och det är fortfarande negativt vad ska jag göra måste ju finnas en anledning till att mensen inte kommer och ajg vill veta vilken den är om jag är gravid eller om det är något annat som hänt kan även tillägga att jag inte äter p-piller eller liknande inte gjort det på 1,5år kramar på er allesammans
    jobbigt å inte veta, men det är nog bara att leva som vanligt å vänta.. min senaste mens va ju 20 dagar sen innan den behagade att komma men sen tog det ju sig efter den
  • Fru T

Idag blir ja et år äldre å ja mår toppen :D FÖR ja mår inte illa, för ja mår inte illa, för ja mår inte iiiiillaaa tralalalalaaaa

har inte kräkits på en vecka nu *hoppar å studsar*ta i trä*

å ikväll blire te att svulla smörgåstårta!

• Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-11-28 10:27:41 följande:
    grattis.vad skölnt att ditt illamående har gett sig.då får du ha en bra födelsedag.hoppas allt är bra med din man efter operationen.
    han är en kämpe å såret läker jättefint
  • Fru T
    dinana skrev 2008-12-01 14:06:12 följande:
    har inte lagt upp v 13 ännu, men den kommer nog upp på torsdag och förhoppningsvis kanske man kan få med sig någon bild också från ultraljudet att lägga in också. Hoppas.
    ta med dig en 50lapp så går du därifrån me två fina bilder
  • Fru T

Nu lägger ja upp en ny magbild har inte orkat fota när ja mått så dåligt, liksom haft annat på tankarna, men nu jädrar

å ja e heelt säker på att ja kännt en lite vilding där inne redan...

• Fru T

ny magbild inne..

snart mår ja så bra att ja tillome kan hänge me på fika

non som vill hänga me å simma lite nån gång kanske??

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-12-08 13:50:15 följande:
    Jag skulle säkert behöva följa med och simma.. men vet knappt hur man gör längre =) Har inte simmat sen jag gick i grundskolan (evigheter sedan).
    hehe får väll fiska upp dig om du sjunker..
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!