VI från Linköping del 2!!
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Ja snacka om att tiden rinner iväg.
Tackar. Hade inget bättre för mig juh.
Men nu ska ja passa på att umgås med min stora son medans den lille sove. Vi ska spela Wii, min son är mästare på boxlingen. Ingen hittils som har slagit hans rekord. Spelar ingen roll hur han skruvar med handen så kommer klotet rakt på iaf.
Kostar det något i inträde???
Hehe, ni e inte ensama hatar med att köra bil i Norrköping. Har faktiskt inte sett så mkt mer av staden än recesentrum... Men de e väl som man e van med.
Har vart iväg och tittat på novemberljus, tyckte inte de var så mkt speciellt. Bara borta vid simhallen där lös det fint.. Men nu e man iskall och vill bara gå o sova.. Marko somnade pladask i säng efter gått hela slingan iaf..
LoV: Ja ska ta fram de som kommer från dig och ge de till Malin. Plus lite mer 62 kläder som Filip inte kan ha. Tänk han drar redan 68, 74 och en del dubbelstorlek 74/80
Ja ni, Filip e en riktig dunderklump. Han väger 7400 och är 66 lång nu. Många som tror att han är äldre än vad han är.
Vaa?? Har ja inte ens hört..
Fast de skulle juh inte vara så konstigt om ja missat de för ja e urusel på att läsa nyheter. Haha...
Här är man hemma med en förkyld Marko, bättre att han e hemma och försöker få de o bli bättre än sämre.
Nu ska vi spela Lite Wii medans lillebror sover lunch.
Var in och glodde på din sida igår. Du har juh verkligen fått bebis mage redan. Men så e du juh smal från början med.
Fick oxå det meddelandet.