• dinana

VI från Linköping del 2!!

Jag hänger på här...  fan vad tiden rinner iväg alltså!

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 21 dagar till UL
  • dinana
    Mizzz skrev 2008-11-15 13:43:19 följande:
    Ingen som vill hitta på någon i em? Har så tråkigt här
    SÄg bara till.. skulle vilja gå till IKANO... men jag har inget som drar mig direkt
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 21 dagar till UL
  • dinana
    Mizzz skrev 2008-11-15 13:57:33 följande:
    Dinana: När kan du ses då?
    Oj, jadu... vet inte om jag kan längre... eller kan kan jag kanske.. men fick grym värk i ryggslutet för en halvtimme sedan och nu kommer jag knappt upp ur fåtöljen..

Skulle nog aldrig ha hållt på och greja ute i förrådet.. känner mig död nu... ryggskott?
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 19 dagar till UL
  • dinana
    Mizzz skrev 2008-11-15 14:48:04 följande:
    Ajdå, trist. Vi får väl ta det nån annan gång.
    Ja vi får nog göra det... vete katten vad det beror på att jag har så grymt ont i ryggen... men jag tror att det är för att jag höll på och flytta runt utemöblerna innan. Sen har jag varit ganska så gasig i kväll så pannkakor till lunch vart ingen höjdare. Men men, straffar sig när man är gravid.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 19 dagar till UL
  • dinana

Åh vill också till Ullared!!!! Har inte varit där sen jag var typ 12 år och det var verkligen något av det roligaste jag gjort... har bara blivit snack om att åka dit, men aldrig blivit av.... åh... varför skall ni nämna det nu... *bööl*

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 18 dagar till UL
  • dinana

Molly är 82 cm lång och drar 86 i kläder... 24 i skor. Hon blir 2 år om en månad.

• dinana
    Familjetrollet skrev 2008-11-17 08:22:59 följande:
    jag måste kolla upp att det finns nån kiosk öppen på stan så dags så jag tar mig hem.måste köpa biljett till hemfärden.annars kanske maken kan hämta oss. vad ska ni hitta på idag?här ska jag tvätta igen,slappa lite då det inte blev så mycket sömn i helgen.och ikväll ska vi til skolan på samtal. mammatill4a hoppas blöjfodralet blev som du önskade
    Kan du inte göra med SMS-biljett?
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-11-17 09:31:14 följande:
    tyvärr inte.använder aldrig mobilen så den fyller jag aldrig på
    Okej, det är ju mycket smidigare på SMS-biljett annars. Så slipper man hålla på å tänka på att man skall skaffa biljett hela tiden.
    Mandarin skrev 2008-11-17 09:17:11 följande:
    Den 21/12 åker vi till Spanien, det ska bli så skönt. Att bara ro om oss själva ett par dagar. Sambon överraskade mig
    Åh, vill också åka utomlands. Vi var i Turkiet året jag väntade Molly och det var sååå roligt. Tyvärr så fick ju jag stå för hela paketet då så nu väntar jag på att sambon skall bjuda mig någon gång... men men... den som väntar på något gott...
  • dinana
    Maria84 skrev 2008-11-17 09:42:26 följande:
     Härligt! Sambon försöker få med mig till Cran Canaria då hans föräldrar har hus där nere men jag har inte velat ge mig iväg ännu. Vill inte åka och ha med barnen medans barnen är så här små och jag skulle aldrig kunna vara ifrån dem heller så länge, så det får allt vänta  
    Jag åker gärna dit annars =P
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 17 dagar till UL
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-11-17 11:49:18 följande:
    det kanske man skulle göra.vet dock inte när nästa loppis är.måste kolla när den är nästa gång och försöka boka ett bord innan allt är bokat är det fler som har krångel att komma in på FL idag?flera gånger kommer man inte ens in på FL nya tyger skulle sitta bra oxå,dock letar jag bara mest efter retrotyger vilket är svårt att finna. norrköping har en stor tygbutik men dock rätt så dyra.jag ska försöka få maken att köra till söderköping så man kan shoppa tyger
    Fl håller på att uppdaterar en massa på sidan därför blir det en massa avstängningar här å där och då kopplas man till fel servrar och kommer inte åt deras sida... jävligt trist att de inte kan lösa det bättre... men men... igår satt man med ett Facebook som krånglade pga uppdateringar och i dag är det Familjeliv... *suck*
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 17 dagar till UL
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!