Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping del 2!!

Firstandhappy skrev 2008-12-09 10:35:12 följande:
    imorgon skulle dom vara där iallafall men jag vet inte riktigt tiden, tänkte jag skulle passa på när man ändå ska dit...Idag får ni säga GRATTIS.... jag blir tjutju år gammal... tadamdamda. fanfaaaaaar för mig själv..
    Ok, tack!
    Får åka dit efter vi varit på sjukhuset då.

GRATTIS!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-12-09 10:54:00 följande:
    Dom kommer att vara där från imorgon och till o med söndag så de e ingen panik. 10-18 tror ja de var mellan onsdag o fredag och till 17 lörda 16 söndag.. Grattis Ewa!!!!!
    Ok, Tack
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-12-10 09:11:31 följande:
    Jag vill jättegärna träffa er på Fredag!!!!
    Jag med!!
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-12-10 16:26:23 följande:
    Får ställa in nästa fredag, ska till bvc och väga arvid igen. Familjetrollet:håller tummarna att allt går bra för dig.
    Varför ska de väga honom igen så snart?

Vi var på återbesök på BB idag. Hörseltest, PKU-prov och sånt... Allt gick jättebra.

Lucas är en sån snäll och omtänksam storebror, när Linus är ledsen kommer han och vill ge honom sin vällingflaska.  Såå sött så man bara smälter!
    Han har också lagt ner lite leksaker i lillebrors vagga
    Vikten idag var 3380 gram så han får i sig mat iaf, känns skönt att han inte gått ner så mycket!

Hoppas alla ni som ska till Marayah får en riktigt trevlig kväll. Hade gärna varit med, men det blir väl flera gånger!
  • JePaLuLi

Finns det nånstans här i stan där man kan framkalla bilder på 1 timme?

• JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-12-11 09:58:02 följande:
    Ingen aning faktiskt. Jag skriver ut alla bilder själv direkt från kameran.
    Ja det brukar jag också göra. Men nu är det julkort och det blir så himlans mycket om jag ska skriva ut hemma.
    Skorpan08 skrev 2008-12-11 10:15:37 följande:
    WOW!!!!!!!!!!!Jessica, min äldsta, ringde precis. Hon är överlycklig!Hon har kört upp och klarat det!!! Hon har numera körkort!!!!Yippiie!!!!!!!!!
    Vad roligt!
    Hälsa och gratta
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2008-12-11 18:32:30 följande:
    vi har haft William sittandes framåt sen han va ca 6 mån, ville inte alls ligga eller sitta o titta på oss utan ville kolla runt sig, så då fick han göra det...
    Samma här med Lucas. Han tyckte att det var mycket roligare att sitta framåt och titta runt och han har då inte tagit skada av det. Man känner väl av när barnet är redo helt enkelt.
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-11 19:36:09 följande:
    Direkt skada tar de ju inte så..men däremot så kan de ju få för mycket intryck o bli lite rädda o gnälliga.
    Ja men som sagt så känner man ju som förälder av när barnet är moget. Lucas har alltid varit tidig och nyfiken på sin omgivning.
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-12-12 10:19:04 följande:
    Vet att n isnackar om snö hela tiden.. vill också ha snö.. här är det bara blask i trädgården.. =( Kan inte säga att det snöar heller, ser mer ut som regn.... fan vad jag hatar Linköping just nu.. Min pappa sa att de fått 20 cm snö i natt.. och här har man bara blask.. Och då bor de ju ändå 25 mil söder ut.
    Vart är du?
    Hät utanför är det jättemycket snö Och snöar fortfarande! Blir att åka pulka sen!!
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2008-12-12 10:32:38 följande:
    här snöar det ännu mera nu.hoppas allt är bra med lille bebisen
    Ja här med
    Ja tack, allt är bara bra. Kan inte fatta att han redan är en vecka imorgon. Tiden går för fort
    dinana skrev 2008-12-12 10:32:44 följande:
    Jag är hemma i Skäggetorp... sitter och tittar ut just nu och härär det två plusgrader och snön regnar bort.
    Jag är ju också i Skäggetorp och utanför mitt fönster snöar det massor och är 0-gradigt.
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!