Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping del 2!!

Familjetrollet skrev 2008-12-12 10:48:36 följande:
    oj redan en vecka gammal.ju äldre man bli ju snabbar går tiden.ni får ha en bra luciahär ska man strax knata uthar nån hört nått från mammatill4a?hoppas allt är bra med dem
    Ja tiden går fort

Jag messade med Malin i morse. De har det bra och skulle ut i snön och leka de också
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-12-12 18:12:30 följande:
    Lovm: skrev i början av veckan att jag kunde fika på fredag nästa vecka, men eftersom nån inte kunde då, bestämde ni onsdagen istället och då kan inte jag för olivia går iskolan och på fredag kan jag inte längre för då tog ja sista tiden detta år och väga arvid på istället, eftersom de bytes fikadag. Men får se om man kan komma in under jullovet nåt istället. och träffa er alla el några av er om de passar med tider förstås
    Om det är fler som kan på fredag så kan vi ju kanske ta en fika/lunch på stan?
  • JePaLuLi

Självklart ska vi se idol. Hoppas innerligt att Kevin vinner!

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-12-12 21:11:56 följande:
    GO KEVIN!
    Vinner inte han så vet jag inte vad det är med svenska folket. Han äger ju scenen totalt!!
  • JePaLuLi

Vi ska också åka pulka idag
    Sen ska vi till Ikea och ta kort på Lucas. Därifrån åker Patrik och Lucas till gammelfarmor och gratulerar på födelsedagen. Jag och Linus stannar hemma, man vet aldrig vad gamlingar bär på för virus

Marayah: Vad mysigt med tvillingar!
    När vi låg på BB fick bara pappan och syskon hälsa på ju...

Guardian Angel: Vad jobbigt att du har så ont
    Hoppas det blir bättre!

• JePaLuLi

Vad mysigt det lät att träffa tomten. Är det vid kolmården alltså?

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-13 14:40:47 följande:
    Jag vet inte riktigt själv vart det ligger, är första gången vi ska dit, men det är inte vid djurparken, utan det ska ligga typ vid Getå.Så här står det om det:"Kolmårdstomten13-23 december, kl 16-20  Ingen kan undgå att märka att det börjar lacka mot jul igen när hela staden julpyntas. I Norrköping är en av våra kära traditioner ett besök hos Kolmårdstomten. Tomten hälsar alla välkomna till sin stuga i skogen den 13 till 23 december, varje dag mellan kl 16-20. Lämna din önskelista direkt till tomten och hans nissar. Kanske får du även träffa självaste tomtemor under ditt besök hos tomten... Gratis inträde, men ljus tas tacksamt emot. Vägbeskrivning: GPS pos: Lat N 58º 41' 4" Lon E 16º 15' 15" (WGS84)Följ E4.an norrut från Norrköping. Sväng av mot Getå. Efter ca. 3 km sväng vänster vid skylt: Villa Fridhem. Efter ca 2 km smal grusväg skall man hålla utkik efter stearinlyktor i träden på höger sida. Följ skyltningen  till parkeringen. Parkera bilen och följ lyktorna in i skogen så kommer ni till tomtens stuga."
    Tack!
    Sambon sa att han hört att det var svårt att hitta. Men med vägbeskrivning så borde det ju gå
    Eller om man skriver in Kolmårdstomten på GPS:en
  • JePaLuLi

Jag tror jag satsar på fika på fredag, då Malin kommer hit också.
    Hoppas fler kan då med!

• JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2008-12-14 09:55:24 följande:
    jag kan fredag eftermiddag.vill oxå gärna träffa henne skulle vi ses på stan?ska kolla när sonen har tänkt komma den dagen oxå hoppas allt är bra med er.
    Ja, vi ska ses på stan. Lite beroende på hur många som ska med...
    Vi får bestämma under veckan!

Allt är bara bra här. Lillebror sover så bra på nätterna och det är jätteskönt att få känna sig utvilad när man vaknar.
  • JePaLuLi
    Guardian Angel 07 skrev 2008-12-14 12:50:18 följande:
    Det hade varit kul att träffa er på fika på onsdag men jag ska till kvinnohälsan igen då Jag lämnade cellprov i mitten på oktober men det visade sig vara ofullständigt så nu måste jag dit igen för att ta om det. Hoppas allt är bra med er!
    Kan du på fredag då?
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!