Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping del 2!!

Vi får väl se hur många som kan få onsdag o vart det blir, annars kanske vi kan ta tisdag. För mig spelar det ingen roll vilken dag, bara det blir på eftermiddagen efter 17.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Är såå glad nu o såå avis! Våra kompisar fick en pojke vid 23 tiden igår kväll!

Jag hoppar fikat denna vecka, har inte så mycket pengar, måste invänta lön o barnbidrag. Fast då står julklapps shopping högst upp på listan.

dinana skrev 2008-11-18 09:49:37 följande:
    Känner precis likadant... i och för sig så hamnar räkningar och sådant skit alltid först, och när det är betalt så har man nada kvar till julklappar.. så jag vet inte hur jag skall fixa det i år... pratade de inte om att man skulle få dubbelt barnbidrag i december, eller vart det bara snack?
    Jo, räkningarna står ju såklart allra längst upp. Sen är det julklappar. Tur att man har två barnbidrag, för de kommer gå till julklappar till barnen. Resten av släkten är nästan redan avklarade, de ska få kalendrar med bilder på barnen.
    dinana skrev 2008-11-18 09:58:02 följande:
    Ville också ge bort kalendrar men min sambo tyckte det var alldeles för dyrt.. och nu är det väl ändå för sent med det.. aldrig kan man få ge bort något kul =(
    Nä, det är inte försent! Gå in på www.onskefoto.se Där kan du beställa kalendrar, vi beställde för halva priset (99 kr st), men vet inte om det är bara för att vi är medlemar där. Fram till 15/12 var det halva priset för oss i alla fall så gå in o kika där.
    dinana skrev 2008-11-18 10:07:54 följande:
    Jasså... måste man vara medlem för att få halva priset eller?
    Vet inte, du kan ju gå in o kika om du vill

dinana: Har nu kollat på dina bilder o du har riktigt stor o fin bebismage

dinana skrev 2008-11-18 15:52:31 följande:
    Får väl se om den blir mindre nu eller om den fortsätter å växa.... Känns lite tidigt än att klappa magen. Men ja jag tycker också att det börjar bli en liten bebismage, men sambon säger att det bara är mitt fett som syns lite extra mycket... Får väl se vad han säger när det trillar ut en unge sen i juni.
    Det där är ju inte fett, det ser ju vem som helst att det är en bebismage
    dinana skrev 2008-11-18 17:30:04 följande:
    Den där rabatten du pratade om, hur fick ni den?
    Vi har varit medlemar där väldigt länge (har beställt kalendrar därifrån 4 år i rad), så vi fick ett brev hem med en speciell kod.

Mammatill4a skrev till mig förut att de har varit o fotat sig idag. Så snart får vi hålla utkik

Svar på tråden VI från Linköping del 2!!