Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping del 2!!

Apipoulai skrev 2008-11-20 22:20:12 följande:
    Ja, det var lite konstigt tycker jag, för på den officiella hemsidan står det sverigepremiär 21/11. Men jag har sett att SF har visat den tidigare...men bara på svenska.Det är premiär för den engelska versionen iaf och det är den enda version jag vill se. :)Av preview:n att döma så verkar den skoj iaf. Men uppföljare brukar generellt var dåliga, men detta kan vara ett undantag :)
    Jaha, det kanske var därför, vi såg den svenska eftersom Leo var med.
    Ja, uppföljare brukar ju vara dåliga, men denna var superbra enligt oss iaf
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    dinana skrev 2008-11-20 20:16:11 följande:
    Jag har det, fast har lånat ut det till Marayah.
    Ok, skulle jag kunna få låna det sen? Bara över en dag eller så, skulle vilja så gärna se vad det är för nåt eftersom alla pratar om att det är så bra. Så vi vill se bara om det är nåt som vi ska köpa. Är ju lite mycket pengar att bara kasta ut sådär o så är det inget att ha.

dinana: Mmm, kanske får leta reda på nån annan som har, vi vill som sagt var bara låna det över en dag, ett par timmar kanske för att sen köpa eget om vi gillar det.

dinana: Oj, förlåt, var inte meningen att inlägget skulle låta så surt. Jag är bara lite frustrerad här för Vincent är sjuk, har 39 graders feber o är jättesnorig o bara gråter hela tiden Men det var alltså inte meningen att låta så sur.

Japp, nu snöar det Nu är jag ännu mera sugen på att ta fram ljusstakarna. Men det hade jag inte tänkt göra förrän nästa fredag. Fast iofs har grannen haft sitt uppe nu i snart en vecka.

Firstandhappy skrev 2008-11-21 16:02:01 följande:
    Innan vi flyttade från Mjölby hade ena grannen satt upp julgardiner och ljusstakar i AUGUSTI..Fan tidigare än IKEA juh, men visst är man sugen nu när snön faller lite lätt, dricka glögg vill jatg göra med!!!Hoppas Vincent blir bättre.. Wille e med lite småsnorig just nu..
    O jisses! DET var tidigt! Jag ska nog dricka lite glögg ikväll. Blir nog att baka lussebullar i helgen.
    Mizzz skrev 2008-11-21 17:24:56 följande:
    Var glad att det bara är snor, här är det magsjuka Usch!
    Usch då Det är min värsta mardröm.
    Marayah skrev 2008-11-21 18:39:27 följande:
    Men e de så så skulle juh ni kunna låna de över nån dag och testa så kan ja ta de hit igen. Om de e så att de e ok för Diana förståss. Får juh se om vi kanske får de i julklapp med.
    Ja, så kan vi göra ju Om det är ok för båda er. Vi kanske kan få låna det några timmar i helgen nu? Om det är ok? Bara för att testa som sagt.
    Marayah skrev 2008-11-21 19:35:01 följande:
    Passar perfekt för mej, jag ska vara borta hela em imorgon iaf.
    Ok, skulle vi kunna komma o hämta det innan du åker då? Vi ska ändå ut till Tornby imorgon. När åker du?
    Firstandhappy skrev 2008-11-21 19:36:11 följande:
    blev klar med min utbildning som det 2004 och sedan dess har jag jobbat som det. trivs kalas men funderar väl på att lägga på en extra kurs o bli behandlingsassistent.
    Åh, jag vill oxå plugga till det. Vad är du utbildad som? Jag är ju undersköterska o vill plugga till behandlingsassistent, men en del säger att man kan söka som det med sin usk utbildning.
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!