Inlägg från: Mrs K |Visa alla inlägg
  • Mrs K

Idol - johan (palm)

danitra skrev 2008-11-14 23:03:07 följande:
    Johan är ju bästa av alla, den enda med lite personlighet och originalitet.
    Jaha, så de andra deltagarna har ingen personlighet? Det enda originella jag ser hos Johan är han inte sjungit en låt rent på hela tävlingen. Tycker att alla som åkt ut ur tävlingen hittills varit bättre än honom faktiskt. Men smaken är uppenbarligen som röven - klöven.
  • Mrs K

Simple me skrev 2008-11-14 23:52:27 följande:

OJ,oj Läste inte tråden innan jag skrev innan Hur kan det sitta vuxna och tracka ner på ett barn!Skulle ni acceptera att någon starta en tråd och flera vuxna tracka ner på ert barn!Han gör sitt bästa!Löjligt att vuxna stör sig så på detta,Idol är väl ett familjeprogram?Och dit hör väl fjortisar också eller?Hör och häpna såå gillar inte alla sametslena ballad röster..Det som är UDDA gör just en IDOL!!Fram med fler JOHAN Bort med alla KOPIOR..
    Är inte vitsen med idol att tycka och tänka kring de deltagande? Om man inte är tillräckligt gammal för att få kritik för det man gör på en scen är man verkligen inte tillräckligt gammal för att vara med i idol. Men kan väl inte dalta med någon för att personen är ung. (Är inte Anna och Alice ungefär lika gamla som Johan förresten?) Jag tycker inte att Johan är en bra artist och det står jag för. Han sjunger falskt och, enligt mitt tycke, äger han inte scenen på samma sätt som t.ex. Kevin eller Alice. Han är säkert en jättetrevlig grabb men en artist är han inte. (I alla fall inte än.)
Svar på tråden Idol - johan (palm)