• mimmi 1

så här får du en blank diskbänk, och även andra rostfria ytor...

oooaaaaooo... vilket supermedel jag kommit på... har haft den hemma hur länge som helst, använt till annat, men inte på diskbänken förän idag! MP52 MÖBELPOLISH !!! finns på ica bla. självpolerande dessutom.. torka ut några droppar och efter ett tag ser du hur din diskbänk glänser!

kranarna, rostfria kyl/frys, perkulatorn.....
    dessutom står det på flaskan att den är bra till(förutom möbler) kakel, klinkers dammtorkning mm. rekommenderas verkligen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-16 12:22
    obs.. att jag menar möbelpolish.. såg att MP 52 även finns i hällrengöring och teakolja.... alltså MP 52 självpolerande möbelpolish.

• Svar på tråden så här får du en blank diskbänk, och även andra rostfria ytor...
  • lia76

Tack. Skall inskaffas och testas

Ida 080901, Stella 060923
  • Marie IE B

Och det som jag har en flaska i städskåpet, som jag köpte för länge sedan till ett teak-bord. Plockar genast fram den och testar !

• mimmi 1

idag tog jag MP 52 på tvättställena.. de blev så blanka o fina.. och dessutom smutsavvisande.

jag har sånna där nya tvättställ som inte är av porslin, utan nåt slags syntetmaterial.. som man kan ta båtvax på, men det funkade jättebra med MP 52 möbelpolish.

i sommras räddade jag våra fina utemöbler i aluminium från Jysk, med MP 52... de är mörk gråsvarta med glas-skiva, och det mörkgråa hade blivit jätteljust och alldeles flammigt, jag tog på MP 52 och dom blev som nya igen!

• Whilda

Sådana supermedel gillar Jag

Ska genast skriva upp på shoppinglistan

• mariemonroe

ooh det måste jag testa =)

• mimmi 1

måste puffa upp lite

är det någon fler som upptäckt MP 52 ??

• sorba

Jag ska gå till dyr-konsum i dag och titta efter.

Har precis förälskat mig i ättika och dess användningsområden. I går blev alla blandare, duschar och kranar kalkfria här hemma!

Svar på tråden så här får du en blank diskbänk, och även andra rostfria ytor...