• Ekorrmamman

Roliga lekar/överraskningar till personalfest???

Jag håller på att planera personalfest för mina kollegor. Vi kommer att vara ca 20-25 deltagare mellan va 20-50 år, alla känner varandra ganska bra.

Vi ska ha maskerad som inleds med fördrink och mingel sen ska vi äta middag "buffé" efter det (och/eller under minglet/middagen) tänkte jag att vi skulle hitta på något kul för att få upp stämningen lite. ALLA förslag mottages tacksamt. Det finns gott om plats då vi har ett helt slott (inkl. lönngång och fängelsehålor) att husera i...

Ved ska jag hitta på för att festen ska bli en succé???

• Svar på tråden Roliga lekar/överraskningar till personalfest???
  • garib

ursäkta att jag skriver,men tänk på att någon kan ha social fobi. jag själv harjättesvårt med sådana lekar. hoppas att ni känner varandra väl. lycka till med allt.

• Ekorrmamman
    garib skrev 2008-11-16 16:49:29 följande:
    ursäkta att jag skriver,men tänk på att någon kan ha social fobi. jag själv harjättesvårt med sådana lekar. hoppas att ni känner varandra väl. lycka till med allt.
    Tack! Vi är ju inte så väldigt många, så jag känner att jag har ganska bra "koll" på gruppen. Vi känner varandra ganska bra allihopa då det är en ganska liten arbetsplats.

Vi kommer att bli MAX 25 personer och då är även extrapersonal inbjudna och de består i huvudsak av servispersonal (vi är en konferensanläggning) och de har ju som yrke att vara ganska utåtriktade Men självklart är det viktigt att tänka på att göra något som alla kan känna sig bekväma med.Jag tror att det kan vara ganska bra att göra saker i lag, för då behöver ingen känna sig så utlämnad och känna att de får allas blickar på sig och så?

Har du något förslag på något du själv skulle ha känt dig bekväm med att göra?

Är det någon annan som har förslag på något som kan förgylla vår tillställning)
  • Ekorrmamman

Är det ingen som har något roligt förslag?

Svar på tråden Roliga lekar/överraskningar till personalfest???