linnma skrev 2008-11-17 06:59:29 följande:
Är barnen stora eller? Ja, visst är det underbart där? Vi har åxå funderat på lgh där men..bristen på $$$ gör det ganska omöjligt ;) + bristen på ledig tid att tillbringa där.¨Har ni fått tag i några bra flygbiljetter? Vi har inget bokat, men söker för 1 månad i april/maj, än så länge så är Delta billigast.Såg att ni kan tänka er att bo hela kusten upp mot St Augustine, från Daytona Beach upp till Ormond är det nog rätt dyrt, men Flagler å norrut är tråkigare...
Barnen är vuxna, 21 och 24år, vilket gör att det blir lite större krav på utrymme, de vägrar att dela rum (en av var sort). Vi beställde flyg via Delta nu för 14 dagar sedan, blev lite dyrare än vi räknat med men vi var ju relativt sent ute jämfört med förra gången. Flyg + hyrbil för oss 4 vuxna gick på 32000:-, sedan skall ju boendet läggas till och eftersom vi bjuder barnen så blir det en ganska dyr resa för oss, men det kändes som sista chansen att göra något med barnen innan de skaffar egen familj, och vi ville visa dem Florida i allmänhet och Daytona området i synnerhet. Vi själva har ju blivit överförtjusta i området. Vi har hittat en lägenhet att hyra i Orlando (inget jag egentligen vill) men eftersom ungarna gärna vill besöka Orlando så kanske det blir så ändå.
www.holiday-rentals.co.uk/p91346
Jag gissar att jag blir nerröstad, vill ju hellre bo vid havet, men det kanske blir nästa gång.