Är Sydstatsflaggan rasistisk?
Haha, tycker mer det är raggare som har den flaggan... var på biluställning med massa gamla fina bilar och då vimlade det av denna flagga överallt....
Haha, tycker mer det är raggare som har den flaggan... var på biluställning med massa gamla fina bilar och då vimlade det av denna flagga överallt....
TYcker verkligen inte att du skall utgå från att just den flaggan är rasistisk många rasister i sverige använder ju svenska flaggan men inte sjutton tycker jag att svenska flaggan skall betraktas som en symbol för rasism. Tycker man skall vara försiktig i sina anklagelser.....
Men du skrev ju faktiskt att det var som du trodde och du trodde ju att den var rasistisk om jag förstått det rätt....
I Sverige är det ibland hopplös att få visa att man är stolt över sitt land och vill flagga. får ju skit för ingenting.... men det känns som det är mest andra svenskar som dömer en för att vara rasist. Jag tänker minsann flagga ofta när vi flyttar till vårt hus för där är en faggstång..... *ler stolt*
DÅ hänger jag med vad du menade...
Jag tycker att vi ska flagga mer i vårt avlånga land... Vi har ju så fin färglad flagga... *vink i vink*
Flagga på du ekorren!!