• Anonym (Lessen...)

Det är ingen som bryr sig om mig...

Hej! Nu måste jag få sagt en sak som jag har hållt inom mig länge. Jag har en son, har separerat med hans pappa, bor ihop med en ny kille, som både är trevlig och stilig. Men det räcker tydligen inte. Jag har ständiga fantasier om tjejer. Jag känner mig helt galet tok-kåt i tjejer i alla dess former och åldrar. Varje dag känner jag mig dragen till tjejer och blir våt bara jag tänker på det. Jag känner inte igen mig själv. Så här var det inte innan jag fick barn. Detta är något extremt, det går över öronen på mig snart. Jag dör snart av kåthet pga att jag inte vet vad jag ska ta mig till typ. Jag vill ha en tjej att gulla med varje kväll när jag kommer hem från jobbet. Men jag känner mig som en blyg kille. Det känns som att ingen tjej vill ha mig. Jag går och trånar och blir andfådd. Undra hur det kommer sig att det har blivit så här. Att jag har fått såna här extremt typ översexuella fantasier om just tjejer. Så var det inte förut, innan jag fick barn. Jag är inte rädd för att ha blivit lesbisk, tvärtom. Jag vill bli det för jag tycker att det är SKÖNT! Från Lessen (Lesben) Men jag kan vara bi också. Jag vet inte. Någon som vet varför jag känner så här just nu, även fast jag har kille.

• Svar på tråden Det är ingen som bryr sig om mig...
  • Anonym (Undrar)

Varför heter rubriken ingen bryr sig om mig. När det är du som trånar efter andra utöver din partner?

• Anonym (Lessen...)

Anonym (Undrar) skrev 2008-11-17 21:56:33 följande:

Varför heter rubriken ingen bryr sig om mig. När det är du som trånar efter andra utöver din partner?
    Ursäkta mig, men jag förstår inte vad du menar? Kan du förklara lite bättre? Det vore intressant.
  • Anonym (Undrar)

Anonym (Lessen...) skrev 2008-11-17 22:00:13 följande:

Anonym (Undrar) skrev 2008-11-17 21:56:33 följande:
    Ursäkta mig, men jag förstår inte vad du menar? Kan du förklara lite bättre? Det vore intressant.
    Jag undrar varför du tror att ingen bryr sig om dig. Tycker inte din rubrik går ihop med din frågeställning eller har jag missförstått?
  • Anonym (Lessen...)

Det jag menar är att det tycks ju aldrig vara någon tjej som visar nåt intresse för mig... det är ingen tjej som bryr sig om mig. Jag känner mig övergiven. Men det är väl ingen tjej som tycker att jag ser så bra ut då kanske. Sen är mina arbetskamrater nonchalanta mot mig också. Det verkar som att alla har vänt mig ryggen efter att jag har fått barn.

• Anonym (Undrar)

Anonym (Lessen...) skrev 2008-11-17 22:59:58 följande:

Det jag menar är att det tycks ju aldrig vara någon tjej som visar nåt intresse för mig... det är ingen tjej som bryr sig om mig. Jag känner mig övergiven. Men det är väl ingen tjej som tycker att jag ser så bra ut då kanske. Sen är mina arbetskamrater nonchalanta mot mig också. Det verkar som att alla har vänt mig ryggen efter att jag har fått barn.
    Är det verkligen så konstigt att ingen tjej visar dig intresse som du önskar om du befinner dig i ett förhållande med en kille?
    Du kanske borde göra slut med din nuvarane kille först och främst och vara ärlig mot honom det tjänar ni nog båda på. Sen kan ju nästa steg bli att träffa ngn ny.
  • Anonym (Lessen...)

Men jag är inte helt säker på mina känslor än. Jag älskar verkligen min kille ändå samtidigt som jag vid sidan av är dragen till kvinnor. Jag tror inte att jag hade haft lättare att hitta en tjej om jag inte hade haft kille. Jag har varit singel förut men då var det ingen som ville ha mig. Jag är så sugen på tjejsex. Men jag tror inte att jag är lesbisk, möjligtvis bi i så fall. Jag har en känsla för tjejer, så det känns i maggropen när jag exempelvis fantiserar om att jag blir slickad av en tjej. Jag vet inte vart jag ska göra av mina känslor. Det går inte att ta på fantasi-tankarna. Allt är så abstrakt och känns så avlägset liksom. Jag pratade med en psykolog och hon trodde att en av anledningarna till att jag känner så här är att jag undermedvetet skydda mig själv mot att bli gravid igen. Hon sa också att det kunde bero på att jag inte har p-piller. Ibland blir det fel i hormonerna, sa hon. Kvinnor och män har både kvinnliga och manliga hormoner. Sen blir det ju inte "bättre" av att min kille ofta säger att han tänder på tjejsex. Då blir man ju ännu mer frestad, lockad och läskad.

• EnsamPappaEtuna

*ler* Du vill vara otrogen mot din pojkvän och gnäller om att ingen bryr sig om dig? Det får jag inte att gå ihop.

• vadskajaghetadå
    EnsamPappaEtuna skrev 2008-11-18 01:32:26 följande:
    *ler* Du vill vara otrogen mot din pojkvän och gnäller om att ingen bryr sig om dig? Det får jag inte att gå ihop.
    ot
    hur har det gått?
  • Anonym (Lessen...)
    EnsamPappaEtuna skrev 2008-11-18 01:32:26 följande:
    Men jag vill ju ha en tjej och bli ompysslad av henne.
  • mrbiig

Men hur skall tjejer kunna visa intresse för dig om dom inte vet om att du gillar tjejer eller har du gått ut med det att du är bi eller lesbisk ???

Svar på tråden Det är ingen som bryr sig om mig...