Blödande livmodertapp
Var till gynekologen idag och fick bekräftat blödningarna mina som kommer från livmodertappen inte hör till sjukdomsbilden med endometrios som jag fick diagnos på för drygt 3 år sen nu.
Hon sa att det troligen var en inflammtion på livmoderhalsen som gör att jag blöder VÄLDIGT lätt därifrån. Jag har alltså blödit varje gång jag haft sex under de tre senaste åren och trott att det inte varit någon fara!! Hon tog papaprov och testade mej för klamydia..
Men det känns inte alls bra nu ;( Kommer detta förstöra våra barnplaner? Det kan ju förstås ingen veta förrän provsvaren kommer, men har någon annan haft samma symptom någon gång? Läste att det KAN komma blödningar från underlivet vid livmodercancer, även om det oftast är symptomfritt.
Någon som kan lugna mej innan min telefontid som är om EN MÅNAD?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-17 22:49
Kan tillägga att hon upptäckte att jag hade svamp.. :/ Vilket jag inte märkt själv, eftersom jag inte haft nå uppenbara symptom. Svamp och inflammerad livmoderhals alltså, låter som en lyckad comb, eller hur?
Och för de som tänker komma med moralkakor, jag har haft fast pojkvän i två år, så ja springer inte runt...