• Bonanza

Bamboocha?!

Åh, jag avskyr verkligen Fantas nya reklam "Drink fanta free, stay bamboocha"

För det första, vad f-n är bamboocha? Och för det andra, är det meningen att man ska vilja vara som de otroligt töntiga killarna i reklamen? Eller vad?

De flesta av de här reklamerna är bara töntiga, men den nya är ju värst. Är jag trög som inte förstår den?

Två killar på en fest, en av dem ska prata med en tjej. Så säger han "I like your bubbles" och hon slår honom och han säger "I can't get enough" och så blir hon glad.
    Vaddå? Är bubbles slang för bröst eller varför slår hon honom? Och vad menar han med det som förklaras av "I cant get enough" och att han visar sin Fanta? Menar han att han gillar Fanta? Varför säger han då YOUR bubbles? Och varför blir hon glad när han "can't get enough"?

Ja, som ni ser så fattar jag ingenting och stör mig massa på detta. Och ja, herregud vad töntig jag är som bryr mig så mycket om en reklam, men ja ja... ibland får man vara töntig.

• Svar på tråden Bamboocha?!
  • Miss Magica

Jag gillar den...

Drink the FANTA stay bamboocha... Sjunger alltid me

• JsN
    JAg vet inte om man blir klokare av att gå in på hemsidan... JAg stör mig också på den reklamen och har därför bestämt mig för att inte gå in på hemsidan. Spelar ingen roll för mig ändå eftersom jag inte dricker fanta.
  • Nattsaga

Får alltid det där "stay bambooocha " i huvvet och måste också sjunga med...min sambo likaså haha.

• Sheyla

Man undrar stilla vem som kommer på alla töntiga reklamer..
    Radioreklam ska man bara inte tala om. Den är ju sååååå himla irriterande! och ALLT måste tydligen sjungas fram ?!

• bumbi wilmas mamma

Jag fattar inte heller.... ja vadå bamnoocha!?!

• GladaVirre

hahahah,. den är lite skum,.

• bumbi wilmas mamma

hi hi nu blev jag så upprörd så jag inte ens kan stava

• GladaVirre

nu vet jag,. det är ju en sockerfri fanta,.. stay bamboucha,.(håll dig smal), menar dom!

• E l l a

Stör mig som f-n på den med, tror också att bamboucha ska betyda att man håller sig smal men den är så jäkla löjlig att jag får frispel varje gång jag hör bamboucha.... Bläää!

• eskilina

Jag tycker också att reklamen är jobbig! Men erkänn att Fanta har fått den uppmärksamhet de ville ha! Om folk reagerar så har de lyckats!

Svar på tråden Bamboocha?!