Vi som hade barn på NEO i Lund minst 5 sammanhängande veckor 2007 och 2008
Hej hej. Här kommer jag också.
Vi låg på Iva rum 2 i 7 veckor förra sommaren.
Hej hej. Här kommer jag också.
Vi låg på Iva rum 2 i 7 veckor förra sommaren.
Jo man hade ju sina favoriter.
Sköterskorna var det Helene ggr 2 , o sen var det Yvonne, Marianne, Laila , Eva Å , Annika , Lotta m flera. Alla var ju duktiga
.
Vi har planer att ta oss till fikat så länge vi är friska o krya såklart.
Molly i Skåne skrev 2008-11-20 16:44:08 följande:
Hej.
C han har varit förkyld ca 3 ggr, första gången var man extra nervös. Men det gick bra. Fick infektion i ögonen i samband med den förkylningen.
Det gick bra andra o tredje gångerna med. men man har ju ringt sjukvårdsupplysningen ett antal gånger då. O kollat hos doktorn med.
Han har varit mer anfådd vid förkylningarna men annars klarat det bra.
Har som tur är varit lindriga förkylngar. När vi kom hem från neo förra året så fick jag o mannen influensan men C klarade sig trots att jag trodde att han skulle smittas.
Casper 070617 Bf : 071012 ( 3 mån 3 veckor )
Trotsa skrev 2008-12-03 13:41:09 följande:
Emmy: Grattis till tjejerna i efterskott.
Molly i Skåne skrev 2008-12-16 17:19:00 följande:
Molly: skönt att det går bra utan syrgas.
Här är det bra med C o oss. Har börjat gå kräksjuka häromkring så vi håller oss inne o borta från för mycket folk.
Ska på återbesök idag på neo se vad dom har att säga.
Alla julklappar är inhandlade. " Bara " maten kvar.
Kul i år för C kan vara med lite mer i jul.
När det gäller här o syskon så har man funderat lite på nästa år. Har lite mer tidspress på sig. Har nämligen ägg i frysen till syskon. Enda chansen att få barn. C är provrörsbebis
.
O dom får förvaras 2 år till sedan.
Hoppas alla har en trevlig dag idag
Hej på er alla.
Hoppas alla mår bra.
Grattar Mollys lilla C i efterskott i tråden med. Tänk vad tiden går snabbt ändå. I sommar ska jag börja jobba lite igen o har redan "ångest" för att lämna C hemma. Men vi har det ändå så bra att han kan vara hos sin mormor. O det är ju tröst i alla fall.
Nu är hela familjen förkylda här hemma. Än så länge går det bra, han har mer ork än sin mamma som tur är.
I sommar blir det nog en sväng ner o hälsa på i Lund o käka lite på någon av mat ställena man åt på då vi låg där. Man kollade ju in några stycken ibland.
Kramar från oss
Håller med Molly o Trotsa om att det inte beror på amningen.
Är helt fantastiskt att kvinnor i pressade o stressade situationer över huvud taget får ut en enda droppe.
Molly: mysigt att det ändå låter som mamma :)
C här hemma kan säga titta, där o gnägga som en häst.
det har kommit mer på bara några dagar. pappa har det låtit som han sagt ett tag men inte mamma inte. men det kommer så småningom . han är ju egentligen inte å gammal.
kramar till er alla kämpande mammor , pappor o barn.
Här slipper vi inhalationer. Förstår om det är jobbigt att hålla i dom. Tycker det är jobbigt här när han stortjuter efter nässpray o sprutor. Mår dåligt då, men har försökt att tänka att det ändå är för hans egna bästa. O överbeskyddande är jag nog lite fortfarande . Inte som innan , nu har man släppt lite.
Men när C trillade o slog sig första gångerna så var det nästan som att jag ville madrassera in allt.
Emmy K : Skönt att det gick över o hoppas att det inte händer igen. Håller även med om att du har duktiga tjejer som kan klappa händerna.
Molly i Skåne skrev 2009-01-27 11:36:03 följande: