• Pildi

Hur hade ni gjort?

Min älskade dotter fyller 18 år på lördag. Hon vill givetvis fira sin födelsedag med sina tjejkompisar och vill ordna en tjejkväll hemma hos oss med mat m m . Hon önskar att jag lagar maten vilket jag gör mer än gärna men timningen är lite illa vald då jag har BF om 2 dagar. Jag känner mig trött och går verkligen på knäna. Vad händer om jag föder om två dagar eller på hennes födelsedag?Måste tillägga att min dotter har blivit opererad i foten för knappt två veckor sedan och kan inte hjälpa till. Är jag för dum om jag ber henne vänta med festen några veckor?

• Svar på tråden Hur hade ni gjort?
  • Pildi

Hon är bara sur på mig. Har ingen förståelse alls för att jag kan föda vilken dag som helst. Hon vill ha en middag med oss familjen på dagen och på fest hemma hos oss på kvällen. Hon kan inte ens gå iväg och handla pga foten. Känner mig lite ledsen faktiskt, det är inte så att jag har planerat förlossningen för att jävlas. Inte nog med detta min egen mor tycker att jag är självisk som inte vill ställa upp.

• Pildi
    snapdragon skrev 2008-11-18 18:35:08 följande:
    jag förstår inte, varför kan hon inte handla/laga mat på grund av en opererad fot?
    Hennes fot är gipsad. Ni har rätt! Barnslig är rätt ord och hon får vänta.
  • Pildi
    Moomintrollet skrev 2008-12-10 03:48:34 följande:
    ser nu de va ett tag sen du skrev hahaha han har ju redan kommit! ;)
    Jag födde samma kväll som hon hade sin festFörvånad När hon kom hem från festen var lillebror redan född. Hon fick hjälp med matlagning, bakning och var nöjd efteråt.
Svar på tråden Hur hade ni gjort?