• Gung Ho

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 00:05:55 följande:

Jag skulle bli super tänd. Brukar prata lite dirty om andra killar till min kille när vi har sex. Mums!
    Hur reagerar han då?
  • Gung Ho

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 00:27:38 följande:

Okaj jag bara undra alltså, lägger ingen åsikt i det :) Det kan jag förstå. Alla har inte samma toleransnivå. Jag har ingen aning om jag skulle bli svartsjuk eller inte. Lite kanske, men samtidigt tänder det mig massa att se han i en sån situation. Men jag skulle inte palla se han med en annan brud..bara tanken för mig må illa :S konstigt att man kan känna så olika om olika kön. Anonym (Frun) skrev 2008-11-19 00:25:04 följande:
    Så länge man själv är med på det (tillsammans med sin partner) så är det ju helt ok för mig. Jag är nog så lite svartsjuk man kan bli, och ännu mindre så om 'min sambo' är med en annan tjej.

Jag är själv normalt dominant(både med tjejer/killar), men kan även tända på att vara ug med en tjej/kille som din kille verkar vara.

Det sagt så skulle jag vilja 'dominera' min 'älskare' (låter jävligt konstigt..) inför en tjej (han är ug så vi passar bra ihop) som tittar på deltar.
  • Gung Ho

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 00:46:17 följande:

Du kan få komma och dominera oss ;) hihi. Jag är switch och min man ug..lite små jobbigt då jag bara får vara dominant jämt :P Vi har sagt vi ska ha med en kille till om han är dominant och vill dominera oss båda :P
    Hehe, låter spännande..

Jag e ju också 'switch' men är väl oftast 90% dominant pga 'alla jävlar' är så jädrans ug..
  • Gung Ho

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 00:58:21 följande:

Haha ja det stämmer :D Dom flesta är nog det :D Jag skulle tycka det var svinhäftigt att få bli dominerad av en man tillsammans med min man. Mums! skönt att släppa makten lite och bara ta emot..
    Om du/ni vill kan vi tala vidare via inbox..
  • Gung Ho

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 00:58:21 följande:

Jag skulle tycka det var svinhäftigt att få bli dominerad av en man tillsammans med min man.
    ***Tog bort, det blev för porrigt hehe***

• Gung Ho
    68an skrev 2008-11-19 01:14:31 följande:
    UG?! Vad betyder det?
    UnderGiven
  • Gung Ho

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 01:17:58 följande:

vad menade du nu? trög av trötthet :P
    Neh, jag skrev lite löst om vad jag hade för idéer med ett par, men det blev lite för detaljerat porrigt och ville inte få varning eller att posten helt enkelt togs bort. Kände att det var mer inboxkonversation..

Men det inbegrep ett par stående på knä framför mig, gylfen var nere...(ytterliggare detaljer utelämnade..)
  • Gung Ho

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 01:25:15 följande:

ärsh det är ju i sex tråden vi är i..klart du kan skriva ;) nu blev jag ju nyfiken ;) tell me ;)
    hoppar lite i ämnet.

Det jag nog främst tänder på är att främst dominera en kille framför hennes kille. Det kan vara att ha dominans sex med honom medans hon ser på, eller tvärt om, att han får se på när 'hans kvinna' blir ordentligt påsatt/dominerad på alla möjliga vis (sedan kan man gå vidare från det).

Googla lite på Cuckold så får du se...
  • Gung Ho

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 01:36:07 följande:

ohhh det är typ precis så som vi har pratat om att vi vill ha det om vi ska ha med en till kille ;) Min man tänder på tanken att se en annan knulla mig framför honom , typ medans han sitter fastbunden ;) och jag skulle mer än gärna titta på när han blir detsamma ;)
    Kul att vi har samma idéer. Låter jättespännande! Tur för dig att du har en 'äventyrlig' kille då.. Man kan ha väldigt kul om man är tre, speciellt om en är bunden..

Jag har en tjejbekant som vill experimentera lite med sin kille, men han vill bara köra missionären på lördag (kanske lite överdrivet). Så hon berättar alla sina idéer för mig istället. Då får man duscha kallt efteråt.
  • Gung Ho

Anonym (Spännande) skrev 2008-11-19 01:44:25 följande:

Ja min man är kinky ;) Han skulle nog velat sitta bunden hela dagarna..haha men lite svårt när man har 2 barn ;) Han hade nog inte bangat om vi skulle få tillfälle..nog mest jag som är den mesiga. Synd för jag vet av erfarenhet från när jag var mindre att vara 3 kan vara väääldigt spännande ;) Och slå ihop det med lite dominans..MUMMA!
    Håller med, det låter mumma!! Jag skulle nog inte banga om 'det känns rätt' så att säga. E lite petig med sånt även 'om det bara är sex'. Sen beror det ju lite på livet i övrigt sas..

Skall krypa till kojs nu (och sova buhu..).

Vågar du/ni, så skicka ett mess till min inkorg (ett mess är ju inte mer än just ett mess). Dessa trådar är så jädrans lätta att tappa bort (min dator raderar alla sparade inställningar)...
  • Gung Ho

Anonym (bs) skrev 2008-11-22 11:00:59 följande:

min sambo älskar att se mig suga en annan kille och hjälper sedan till mums
    Låter häftigt...
Svar på tråden se sin kille suga ev en annan man