Nån som inte uppgett vem som är pappa till ert barn ?
finns det nån som inte uppgett de? eller som inte vet vem det är,, vad händer då hur mycket försöker dom ta reda på de,,
finns det nån som inte uppgett de? eller som inte vet vem det är,, vad händer då hur mycket försöker dom ta reda på de,,
oj ..är det så hårt,,,
i bland är det mer värt att va utan underhåll,, än att ange fadern,, men det verkar ju omöjligt
vad får pappan för rättighete när han skriver på då? han kan väl inte helt plötsligt få träffa sitt barn när han vill bara för att han skriver på,, om han aldrig varit intresserad av att träffa sitt barn tidigare,,
det känns inte rätt att ge nån rättigheter , som inte vill ha det,,, vill hellre att mitt barn är utan far helt då, än att tvingas umgås med nån som inte vill träffa henne
ska man inte visa intresse och att man är en pappa först,, innan man ska få rättigheter..
han vet var vi finns,han är välkommen att ta sitt ansvar och skriva på papprena,, känns ju förjävligt att jaga nån för att skriva på,,,
man behöver inte undanhålla vem pappan är bara för att han inte står på papperet..
jag tänker inte stå med armarna öppna om han kommer om 10 år,, har han hållit sig borta i 10 år ,kan han fortsätta med det
är det straffbart att undanhålla information om pappan eller,,
det är ju barnets bästa jag tänker på,, han vill ju inte va pappa,, varför ska han stå som det då,, jag tänker inte undanhålla för mitt barn vem pappan är
varför är det inte upp till pappan att kontakta familjerätten för att vilja skriva papper på att han är pappa,, varför är det egentligen mitt ansvar