• Magnolinda

Tråden för oss äggdonatorer 7

Nr 2! Hihi Bra Mjölk att du håller ordning på trådandet!

• Magnolinda

Interupted: Min mens kom efter 10 dagar.

• Magnolinda

Hej på er! Hur står det till i stugorna? ;)
    Jag var sjuk när jag skulle på återbesök och har därför inte hört något om resultatet än... :( Är SÅ nyfiken!!!

• Magnolinda

Mammatillmiranda: Samtidigt som jag tog de sista proverna fick jag genomgång av sprutorna och började med dem på helgen efter träffen. Behandlingen var två veckor ungefär (inkl plock), har inte schemat riktigt i minnet, men det gick i alla fall snabbt! De måste ju ha räknat med att proverna är ok och börjat förbereda mottagarparet på att donation snart är på g - är ju våra cyklar som ska tajmas! Mensen kom sedan 10 dagar efter plock! kan ju oxå vara bra att veta med tanke på bröllopsnatten!

• Magnolinda

Interrupted: Kan inte hjälpa dig där. Förutsatte att mensen efter plocket var en riktig mens och att det sedan skulle bli som vanligt - men så kanske det inte är? För i så fall så skulle min mens börja idag - vilket den inte har gjort. Men för ett par dagar sedan hade jag vad jag förmodar var mensverk.

Har du kollat med äl-stickor eller så? Och inte haft äl sedan plocket alltså?

• Magnolinda

Men Interrupted, I vår ska du ju vara GRAVID!!!

• Magnolinda

Fick veta idag att av de 12 äggen blev bara 2 befruktade. Ett till frysen och det andra tog sig dessvärre inte. De har inte gjort frysförsök ännu. Usch, stackars det paret! De hade fått alla äggen vilket ju i sammanhanget var tur, kanske för att spermierna inte är toppkvalitet heller...

Donerar ev igen i februari!

Blev lite deppigt här...

• Magnolinda

Mjölk: Ja i så fall är det andra gången i februari. Men jag bad dem att kolla upp så att det inte var något fel på mina ägg eller så, vill ju inte att par efter par ska ha förhoppningen om ett barn och att det är på grund av att de får mina ägg som det inte fungerar. Det är ju antagligen inte så, men tänk OM.
    Jag har ju själv 3 barn som alla kommit till utan minsta problem, men man blir ju inte yngre precis - nu är jag 32 år.

Svar på tråden Tråden för oss äggdonatorer 7