Inlägg från: anemonasussegotta |Visa alla inlägg
  • anemonasussegotta

Tråden för oss äggdonatorer 7

Shit - ska börja spraya till helgen och i går hade vi sex.... mot slutet hör jag kommentaren "jävlar du har slutat med pillren va.."..... men det var så dags då...
    hur f-n gör jag nu då!! Vågar jag börja spraya ändå???
    /A

• anemonasussegotta

käkat minipiller och då försvinner det mesta och det "skvätter" mest, men vi bestämde oss för att kalla den 22 jan för första dagen i sista cykeln. Det är ju sååå dålig timing... alltså, vi pratade om att jag slutat med pillren och skämtade om det senast i går på dagen och jag fattar inte att han inte kom ihåg det. Lika mycket mitt fel - jag vet, men i min enfald så trodde jag att han hade koll..
    Var in och kollade slemhinna i går - ca 7 mm. Inga stora äggblåsor som tydde på ägglossning inom närmsta dagarna. Tänker man på det så bör det ju inte var någon fara. Det ska ju vara om jag precis haft ägglossning i sånna fall, men då borde ju slemhinnan vara tjockare..samtidigt har jag ju ätit minipiller och då blir den ju typ mini-mini..., fast det borde ju ha gått över då jag ju slutade med pillren första dagen...
    Jösses vad rörigt..
    Hmm.. ingen drömsituation det här...

• anemonasussegotta

okej - så det är ingen fara då. Alltså "worst case cenario" är att jag blir gravid, men det är i min värld ett "god damn good cenario", så då kan jag bara spraya på och små-le?? Men jag förstår nog inte hur ett grav-test ska kunna ge något svar när man sprayar... sprayens funktion är väl att "stänga av" hormonerna?? Men du är säker på att om det skulle vara en graviditet på g - så är det inget som skadas genom äggdonationen??

• anemonasussegotta

Som en skänk från ovan ringde donatoransvarig i dag och bad mig skjuta upp spraystart till första mensdag! Tackar sa jag!! Allt löst på bästa sätt alltså! Men jag tackar för svaren!
    /A

• anemonasussegotta

jahaja... nya bud - börjar spraya den 26 feb. Finns någon mer månne???

Svar på tråden Tråden för oss äggdonatorer 7