• Leica

EyeQ

Vi kör med Eye-Q sen ca 1,5 månad och jag tycker jag ser resultat i sonens koncentration så jag kör vidare.
    Men ibland vet man ju inte om det bara är mognad eller om det är Eye-Q'n.....

• Leica
    storhumlan skrev 2008-11-20 08:07:11 följande:
    Hoppas att det är både mognad och EyeQ som gör sitt. Det kanske är bra att dom går i varandra.
    Jo men det tror jag det är faktiskt.

Såg att du valt kapslar. Min son tar den flytande då det dels är så många kapslar man behöver äta i början och då hn har svårt med tabletter/kapslar överhuvudtaget.
  • Leica
    storhumlan skrev 2008-11-21 08:11:41 följande:
    Mor till 3 skrev 2008-11-20 18:16:35 följande: Dyrt är det men ser man skillnad på sina barn så är det ju värt det. Har du testat tuggisarna? På typ hälsokosten brukar dom vara snälla så man får provsmaka. Kan ju bli billigare. Min tjej sväljer utan problem. Hon har tagit tabletter sen hon var 4-4½ år. Lycka till!
    Jag har ju också flytande till min son och han tar det utan problem, bara redo med två mandarinklyftor han stoppar i munnen direkt efter så är saken biff

Tuggisarna fick vi prov på. Sonen avskydde dom. Han vill mest få det "överstökat", men klarar inte kapslarna så då är det perfekt med flytande.
Svar på tråden EyeQ