Vad får din 3,5 åriga pojke i julklapp?????
Har ingen fantasi alls...Han har en store bror som är 7,5 år,så han är ganska tidig med allt.
Maria med 3
Har ingen fantasi alls...Han har en store bror som är 7,5 år,så han är ganska tidig med allt.
Maria med 3
Alltså JAG har ingen fanatsi...
Min son önskar sig nästan allt som finns i leksakskatalogerna:)
Han fyller dessutom 4år i januari, så man blir lätt ruinerad:)
Men han ska få lite lego, någon playmobilgrej, Radiostyrd blixten mcqueenbil, rorribil, rorrifilm, spel-knasiga djur, pussel- blixten mcqueen,snowracer, hockeyhjälm och naturligtvis lite mjuka paket. Allt detta blir inte till julklapp utan endel blir födelsedagspresent oxå.
Men skitbra1tänk en radiostyrd blixten mcqueen bil-han skulle dö.Snowracer e ju bra-men då får det komma snö oxå!Pussel tycker han e skojsigt.Tack för hjälpen=)
Min son ska få olika riddare i sin adventskalender och sen får han en borg till gubbarna som morgonpaket på julafton.
I övrigt vill han ha allt som är bilar och Spiderman...
Har hittat en Eliasmatta med alla båtar o hus mm. Jättekul.
Och så givetvis alla andra bilar o tåg som går på tv.
Har alltid hatat sånt här med dyra leksaker som barna känner igen. Men nu är det ganska kul
Alltså i födelsedagspresent ska han få ett vattenleksbord.
I julklapp ska han och han syster få en lekstuga. Det är det de får av oss... kanske någon liten julstrumpegrej, men inte mer. Det räcker, eftersom de kommer få julklappar från annat håll också.
Av oss ska han få ett Dora-dataspel och en Dora-mus (liten som passar för små händer) och en plastsaxofon. Bad vi ska önska av släktingar vet jag inte riktigt, men förbrukningsvaror tycker jag är det bästa.