• Max o Zekes mamma

Vad får din 3,5 åriga pojke i julklapp?????

Har ingen fantasi alls...Han har en store bror som är 7,5 år,så han är ganska tidig med allt.

Maria med 3

• Svar på tråden Vad får din 3,5 åriga pojke i julklapp?????
  • Max o Zekes mamma

Alltså JAG har ingen fanatsi...

• calle

Min son önskar sig nästan allt som finns i leksakskatalogerna:)
    Han fyller dessutom 4år i januari, så man blir lätt ruinerad:)
    Men han ska få lite lego, någon playmobilgrej, Radiostyrd blixten mcqueenbil, rorribil, rorrifilm, spel-knasiga djur, pussel- blixten mcqueen,snowracer, hockeyhjälm och naturligtvis lite mjuka paket. Allt detta blir inte till julklapp utan endel blir födelsedagspresent oxå.

• Max o Zekes mamma

Men skitbra1tänk en radiostyrd blixten mcqueen bil-han skulle dö.Snowracer e ju bra-men då får det komma snö oxå!Pussel tycker han e skojsigt.Tack för hjälpen=)

• Mälaröbo

Min son ska få olika riddare i sin adventskalender och sen får han en borg till gubbarna som morgonpaket på julafton.
    I övrigt vill han ha allt som är bilar och Spiderman...

• Emmyh2
    calle skrev 2008-11-19 21:47:17 följande:
    Min son önskar sig nästan allt som finns i leksakskatalogerna:)Han fyller dessutom 4år i januari, så man blir lätt ruinerad:)Men han ska få lite lego, någon playmobilgrej, Radiostyrd blixten mcqueenbil, rorribil, rorrifilm, spel-knasiga djur, pussel- blixten mcqueen,snowracer, hockeyhjälm och naturligtvis lite mjuka paket. Allt detta blir inte till julklapp utan endel blir födelsedagspresent oxå.
    Lite skojigt.. Jag har också en pojke som fyller 4 i januari. Och jag kan ju bara kopiera din lista, för det är nästan precis vad min pojke får också Vad vore julen utan Blixten Mcqueen
  • MrsQ

Har hittat en Eliasmatta med alla båtar o hus mm. Jättekul.

Och så givetvis alla andra bilar o tåg som går på tv.
    Har alltid hatat sånt här med dyra leksaker som barna känner igen. Men nu är det ganska kul

• HeddaBigBum
    Emmyh2 skrev 2008-11-19 23:47:29 följande:
    Lite skojigt.. Jag har också en pojke som fyller 4 i januari. Och jag kan ju bara kopiera din lista, för det är nästan precis vad min pojke får också Vad vore julen utan Blixten Mcqueen
    Jag har också en son som fyller 4 i januari.
    Han ska få ett "vattenlekbord" tror jag. Vi bor på lite varmara breddgrader, så det skulle nog passa prima. Att leka med vatten funkar alltid här hos oss.

Men vi försöker hålla nivån på julklappar och presenter ganska låg. Någon (på ett radioprogram som jag lyssnar på) sa att det är vi vuxna som förstorar hela present-delen av julen och det är väldigt svårt att dra ner på julklapparna när barnen väl är vana att få berg av presenter.
    Just det tog jag till hjärtat och tänkte att VI har ju chansen att inte hamna i den sitsen. Vi har ännu inte hunnit "spiral out of control" vad gäller julklappar.
  • HeddaBigBum

Alltså i födelsedagspresent ska han få ett vattenleksbord.
    I julklapp ska han och han syster få en lekstuga. Det är det de får av oss... kanske någon liten julstrumpegrej, men inte mer. Det räcker, eftersom de kommer få julklappar från annat håll också.

• nanci

Av oss ska han få ett Dora-dataspel och en Dora-mus (liten som passar för små händer) och en plastsaxofon. Bad vi ska önska av släktingar vet jag inte riktigt, men förbrukningsvaror tycker jag är det bästa.

Svar på tråden Vad får din 3,5 åriga pojke i julklapp?????