• remix

dollarstore????

Nån som vet om dollarstore har fina billiga ljusslingor nu till jul?

• Svar på tråden dollarstore????
  • remix

ok, har nämligen en bit att åka om jag ska dit, vill som veta i förväg om det verkligen finns där.. Har dom fått in mkt julsaker?

• remix

Vart var du? Var det sådär billigt som det brukar vara på dollar?

• remix

Åhh, ja men då måste jag nog ta å åka dit i helgen då..

• remix

Åh visst är det arvidsjaur som har det största dollar i sverige?
    Vill oxå dit..., men här är ju Lycksele närmast..

Jo MUMMY dollarstore är en billig affär som säljer saker för 10, 20 , 30, 40 kr och uppåt.. Allt möjligt finns där, men tror den bara finns här uppe i norrland än så länge eller har jag fel?

• remix

ja just jag de har ni ju i borlänge visst?
    Men dalarna e väll kanske lite norrut hihi ;) Geografi=noll

• remix

Ja dollar gillar jag skarpt, kan hitta mkt fint å roligt där..
    Köpte massor med saker sist jag var där, brukar göra en tripp varannan månad och fylla på lagret

• remix

Jag köper ALLTID sköljmedel där.. å kattmat.. å tvättlappar, å bindor.. Haha listan kan göras lååååååååång

• remix

Tackar... hade faktiskt ingen aning om att det fanns en sida.. Den har jag sparat nu..

• remix

Näää, är det sant? Tyckte du? Hmmm, måste nog ändå chansa å åka dit, finns annat som jag behöver

• remix

Meeen, mina inlägg blir helt galna.. suck.. skyller på trötthet

• remix

Jag har köpt tomte gardiner där, dom är röda med gråa söta tomtar på? Är det dom du menar VPE?

• remix

Japp, det är dom.. faktiskt var dom urgulliga.. Har prövat ha upp dom oxå.. Passade mkt bra
    Jag var på dollar för ca 2 månader sen och då var det just bara dom gardinerna som dom plockat frm av jul grejerna.. Roffa åt mig dom illa kvickt

• remix

Men en sak jag har grubblat över.. Har alla dollarstore olika utbud?
    Jag har vart i borlänge, ludvika, piteå och i lycksele.. Tyckte att allt var nästan likadant förutom att jag bara har hittat marilyn monroe tavlor i borlänge...

• remix

mmm, jo det är nog faktiskt så..
    Hehe längtar tills på fredag så jag kan gå lös på julgrejerna som kommit in

Svar på tråden dollarstore????