dollarstore????
Nån som vet om dollarstore har fina billiga ljusslingor nu till jul?
Nån som vet om dollarstore har fina billiga ljusslingor nu till jul?
ok, har nämligen en bit att åka om jag ska dit, vill som veta i förväg om det verkligen finns där.. Har dom fått in mkt julsaker?
Vart var du? Var det sådär billigt som det brukar vara på dollar?
Åhh, ja men då måste jag nog ta å åka dit i helgen då..
Åh visst är det arvidsjaur som har det största dollar i sverige?
Vill oxå dit..., men här är ju Lycksele närmast..
Jo MUMMY dollarstore är en billig affär som säljer saker för 10, 20 , 30, 40 kr och uppåt.. Allt möjligt finns där, men tror den bara finns här uppe i norrland än så länge eller har jag fel?
ja just jag de har ni ju i borlänge visst?
Men dalarna e väll kanske lite norrut hihi ;) Geografi=noll
Ja dollar gillar jag skarpt, kan hitta mkt fint å roligt där..
Köpte massor med saker sist jag var där, brukar göra en tripp varannan månad och fylla på lagret
Jag köper ALLTID sköljmedel där.. å kattmat.. å tvättlappar, å bindor.. Haha listan kan göras lååååååååång
Tackar... hade faktiskt ingen aning om att det fanns en sida.. Den har jag sparat nu..
Näää, är det sant? Tyckte du? Hmmm, måste nog ändå chansa å åka dit, finns annat som jag behöver
Meeen, mina inlägg blir helt galna.. suck.. skyller på trötthet
Jag har köpt tomte gardiner där, dom är röda med gråa söta tomtar på? Är det dom du menar VPE?
Japp, det är dom.. faktiskt var dom urgulliga.. Har prövat ha upp dom oxå.. Passade mkt bra
Jag var på dollar för ca 2 månader sen och då var det just bara dom gardinerna som dom plockat frm av jul grejerna.. Roffa åt mig dom illa kvickt
Men en sak jag har grubblat över.. Har alla dollarstore olika utbud?
Jag har vart i borlänge, ludvika, piteå och i lycksele.. Tyckte att allt var nästan likadant förutom att jag bara har hittat marilyn monroe tavlor i borlänge...
mmm, jo det är nog faktiskt så..
Hehe längtar tills på fredag så jag kan gå lös på julgrejerna som kommit in