• nyfikna mamman

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

fick precis det här:

ADVENTSKALENDER

Strax efter midnattslaget på söndag natt sätter vår adventskalender igång. Ett nytt fantastiskt erbjudande varje dag ? ända fram till jul. I år startar vi starkt med 30% på Nova stars armypants. Tänk på att vi alltid bjuder på frakten vid beställningar över 500 pix.

www.hanazacka.se

• nyfikna mamman
    Mitt livs lycka skrev 2008-12-10 12:17:32 följande:
    Vad ska era små ha för fint på sig på julafton?? Har ingen aning vad jag ska sätta på William... Måste hitta något fint att köpa... *hjälp*
    Jag tycker att Mini a tures julkollektion är såå fin. Till min kille blir det skjorta och stickad randig tröja därifrån. Jättefint!! Jag kör nog mörka smala jeans till så det inte blir så fjantigt.
  • nyfikna mamman
    Fiffa5 skrev 2008-12-18 17:44:26 följande:
    Ngn som vet hur Nova Stars jeans är i storlek? Kan man ta 92 till en som precis börjat ha 92 eller kan man gå upp en storlek till?Såg att det fanns en modell som var lite smalare än en annan, tror ni båda modellerna passar en flicka som varken är tunn eller knubbig? Beror kanske på hur pösiga man vill att de ska vara?
    NS är enorma. Jag har fortf 86 till min pojke som annars har 92. Jag tycker inte de blir mer baggy när de är större utan det ser bara ut som en oformlig massa tyg. Det baggy sitter ju i att de ska vara neddragna på höfterna och inte uppdragna i midjan. Om man gillar det baggy är de vida snyggare, de smalare ser mer ut som för 5 år sen när alla satte gummiband runt anklarna, för att dra ihop jeansen.
  • nyfikna mamman

Ja, det är nog bra att testa, vi verkar ge väldigt olika råd... ;)

• nyfikna mamman

Fick det här från Hanazacka, verkar vara framför allt Nova star och Imps&elfs!! www.hanazacka.se

"Nu sänker vi priserna ytterligare för att göra plats för vårnyheterna. Vi ger 50% rabatt på alla byxor och jeans som inte sedan tidigare är nedsatta. Passa på att fynda för erbjudandet gäller bara några dagar ( t om 31/1).

Rabatten dras av i kassan efter att du har loggat in. Du behöver ingen speciell kod."

• nyfikna mamman

Trocadero skrev 2009-02-03 14:26:01 följande:

Jag vet vilka overaller som tillverkas i samma fabriker och är lika sydda med samma material som Mini a ture. Exakta kopior förrutom märket och färgen alltså
    Vilka? Jag blir ju nyfiken :)
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!