• maruttan

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Kajsan: Helt OT men måste bara fråga varför du gör arga smilisar när du startar trådar?

• maruttan

Sorry men hinner inte läsa hela tråden...har något ställe rea på ESL?

• maruttan

Hojtar igen! Är det rea på ESL någonstans? Är såå sugen på den bruna eller blå uggle-tröjan men vill gärna fynda!

Jag är oxå på jakt efter söta tjejkläder i stl 68 så alla tips mottages tacksamt!

• maruttan
    tinkerbell74 skrev 2008-12-02 13:04:36 följande:
    maruttan - Poppilopp har iofs ingen kalender men de har lite ESL rea iaf.
    Tack! Tyvärr fanns den inte i rätt storlek behöver 98 eller 104
  • maruttan

Alltså nu är jag trög men....hur hittar jag vilka plagg det är rea på hos Freshmilk??

• maruttan

nadja84 skrev 2008-12-03 22:54:51 följande:

väl fliken erbjudanden högst upp
    Ok! Tack!
  • maruttan

Slänger in en liten fråga...vad ska man ha för storlek på Molos lurv overall till en tjej som är snart 4 månader om man vill att den ska passa i februari? Typ 74 eller??

• maruttan

Ingen som vill hjälpa mig med min storleksfråga?

• maruttan

Duntoffla skrev 2008-12-06 21:32:22 följande:

Kan tyvärr inte. Har bara Molo lurv jackor. De är normala i storlek
    ok, tack ändå!
  • maruttan

Elaizans mamma skrev 2008-12-06 21:43:06 följande:

Maruttan: Min gosse som är 7 månader har 74 i sina lurvoveraller nu. De är exakt lagom nu, han kan kanske ha dom en månad till eller så. Kan skriva hans längd och vikt när han va 4 månade så har du lite att jämnföra med Han vägde 6,9 kg och var 65 lång då. Nu väger han 9 kr och är drygt 70 lång. Hoppas de va till lite hjälp.
    Tack! Min lilla flicka vägde 5910 g när hon var 3,5 månad så då tror jag att jag nästan får satsa på en 68:a. Vill ju inte att hon ska drukna i den!
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!