• morlin01

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Lägger i favoriter =)

• morlin01

Hejsan! Någon som vet om Pippilotta har fraktfritt, julkalender eller någon annan rabbat/rabattkod för tillfället? Är så sugen på en Elodie details åkpåse och en skiphop skötväska i rosa, men frakten blir ju så dyr. Suck

• morlin01

Puffar. Är så ivrig att beställa mina saker så jag tjatar lite i hopp om någon som vet =)

• morlin01
    Svar på #1920
    Ah, jag är tydligen blind. Tack för hjälpen. Ingen som vet något om någon rabatt?
  • morlin01

Jag vill ha chery blossom. Den röd/rosa är det. Vart finns de billigare? Finns även den rosa skip hop dashen billigare än 695?

• morlin01
    Svar på #1922
    Jag vill ha chery blossom. Den röd/rosa är det. Vart finns de billigare? Finns även den rosa skip hop dashen billigare än 695?
  • morlin01

Kajsan skrev 2008-12-06 11:51:41 följande:

Här är den 100 kr billigare ivarjefall, men i förrgår hade de erbjudande på den så den var ännu billigare.. barnvanligt.nu/group.asp
    Åh, tackar, det var ett bra tips. Ingen som vet något om skip hoppen?
  • morlin01

Hejsan!

Någon som sett om det finns UV-skyddskläder till en 12 månaders på rea/erbjudande?

• morlin01

Någon som vet vart man kan hitta en bra och billig bärsele för större barn som man även kan ha på ryggen? är väldigt sugen på en Beco Butterfly, men den var väldigt dyr och vi kommer bara använda den på utlandsresan. Snälla hjälp mig med tips

• morlin01
    Svar på #6097
    Joo jag har funderat på en sådan, men jag tycker att de är så dyra, men kanske är det värt det om man kan sälja den sedan då
  • morlin01

Har någon sett till elodie details strollershopper i färgen chery blossom bird på rea? Vore väldigt tacksam för hjälp

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!