• Emmyss

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

När dras rabatten av hos melike? Ska precis bekräfta köpet men då är det ord.pris??

• Emmyss
    HemmaHosSofi skrev 2008-12-07 09:25:40 följande:
    Vad är det på? Rabatten alltså?
    30% på alla luvtröjor:)
  • Emmyss
    HemmaHosSofi skrev 2008-12-07 09:28:27 följande:
    Är det möjligen så att du har valt en tröja utan luva? Dom som det är rabatt på står det "Erbjudande". När man klickade på adventskalendern så kom alla tröjor upp, även dom utan erbjudande.
    oj, då- så var det nog! Blev så glad att det var NS så jag kollade  inte SÅ noga....
  • Emmyss
    HemmaHosSofi skrev 2008-12-07 09:34:34 följande:
    Ja fast dom hade lite NS erbjudanden. Jag beställde själv två tröjor igår
    Nu blev det  iallafall 2 NS tröjor och ett par byxor slank med också. så det kan bli;)
  • Emmyss
    Skrutteruttan skrev 2008-12-07 09:56:54 följande:
    Köpte byxor o tröja i grått ( den med röd dragkedja)till Linus (122)och röd vct-tröja till Arwen. Liite tveksam till vct, men ska prova.
  • Emmyss
    Magda78 skrev 2008-12-07 10:35:14 följande:
    Emmyss skrev 2008-12-07 10:15:49 följande: Är det från Me Like? *nyfiken*
    japp:)
  • Emmyss
    Skrutteruttan skrev 2008-12-07 20:18:27 följande:
    3 av mina fem sover...skall snart pusha 8 och 9-åringen till att nanna, såå svårt på söndagkvällar...Jag vill mysa med mannen och äta chips....
     Här har dte sprungits upp o ner av tre utav fem hemmavarande...men nu tror jag de fyra minsta sover allihop. Slutade med att Michaela 7, sover hos Emilia,9....Vill ju ha tid att kolla kalendrar nu ju:)
  • Emmyss

En fråga ; Hur är MOLO i storlek? Har koll på en overall i strl 92 till nästa vinter. Lilltjejen använder 80 nu, är ca 77 cm lång skulle jag tro. Den blir för stor väl??

• Emmyss

Men varför går det inte att handla på busochrackartyg?

• Emmyss
    SmillaMilla skrev 2008-12-10 21:44:35 följande:
    Går det inte? Bara att meila dit vad du vill ha. Fick svar inom några minuter.
    oj, då, det fattade inte jag'oupps*. Jag letade efter kundvagn  som vanligt:):)
  • Emmyss

Någon som kan berätta hur storlekarna på molos jacka är om man jämför med polarn (årets modell)? Är Molos jacka kortare, och resår längst ner-eller är det dragsko? Ser inte riktigt.

• Emmyss

Någon som sett NS vct- byxor någonstans?? Letar efter strl 80, men inte hittat...Har ju tröjan och bara MÅSTE ha byxorna:)

• Emmyss

*velar*
    Är på gång att köpa hummel ziptröja och byxor purple...men tvekar. Har inget hummel tidigare. Hur är byxorna i midjan? Ser ju attdte är dragsko men går det att dra åt ordentligt? Min tunna unge tappar de flesta byxorGlad...

• Emmyss

Någon som sett till katvig veloursuit röd/rosa i strl 80 någonstans? *letar med ljus o lykta* Hittar bara fel storlek eller fel färg..

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!