Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
EST har ju haft problem de sista dagarna med mail o återbetalning mm... Jag skulle nästan gissa att ni som beställde i måndags o inte har fått ngt paket än inte får ngt för att det ni beställde var slut. Men det är bara min gissning!
Detta kom i mail idag från EST:
"De senaste dagarna har jag inte kunnat maila er med Yahoo-adresser. Jag hoppas att detta nyhetsbrevet når er i alla fall så ni inte tror att jag ignorerar era frågor osv! Jag hoppas även att detta är ett övergående problem.
Sedan håller DIBS (de som tillhandahåller tjänsten som gör att ni kan betala med kort) på att lägga om sina system så jag kommer inte åt deras tjänster. Detta är inget ni märker av i det vanliga köpet men i de fall jag behöver göra en retur eller tex minska summan blir det svårare. Enligt DIBS ska detta problem vara löst i morgon men de kommer ha ett avbrott i sin tjänst i natt mellan 00 och 03. Så fort jag kommer åt kort-tjänsten igen kan jag gå igenom alla betalningar och ni som tex handlade plagg ur sista paren ut härom dagen ska ju bara debiteras 50% av orderbeloppet. Jag hoppas att ni har förståelse för detta och litar på att jag arbetar så snabbt jag bara kan men att det ibland kommer problem i vägen som inte går att lösa förrän tredje part löst sina "problem"!
Angående leveranser så har jag gjort mitt allra yttersta för att ni ska ha era varor dagen efter beställning/betalning och jag hoppas de allra flesta av er fått sina fina kläder och saker snabbt som attan!"