• ami

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Betställde från skurk-kids den 28/12, betalade med kort och fick beställningsbekräftelse. Har inte hört el fått nåt ännu. Nån som beställt därifrån? Lång lev-tid??

• ami

Lokatt skrev 2009-01-07 00:10:30 följande:

det stog ju på sidan att de skickar sina rea grejer tidigast den 5:e, så det borde komma imorgon eller dagen därpå.
    Jahaa Tack för infon. Då hoppas jag alla fina kläder snart dimper ner då.
  • ami

Beställde Nova Star jeans från Kidzshop, fick mail 8 jan att de var skickade. Har ännu inte fått dem och det funkar inte att maila dom Nån som beställt samma och fått dom??

• ami
    summertime123 skrev 2009-01-30 21:04:17 följande:
    Ja WS är oxå stor! Kom precis på att jag hört att vårens ytterkläder är lite mindre men jag har inte testat de än så vet inte säkert om d stämmer. Men du kanske va ute efter nåt på tradera lr rean? Isånnafall e d stora i storlek!Vi har skaljacka denim stl 92 och ws stl 92, båda inköpta i höstas. Skaljackan upplevs ganska kort och är kortare i ärmarna än ws i samma stl. Om man mäter dem mot varandra så hamnar ws hela ärmmuddar utanför. Ws är alltså muddarna längre i ärmarna än skaljackan. Vå Mini hade stl 86/92 när vi köpte dem. Vet ej om de passar även nu till våren.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!