• grabbarnabus

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

hej tjejer har läst här inne länge man aldrig skrivit....jag undrar ju bara om veulorsuiten från nannou från smallkids kostar den bara 99:-, jag får det till 50 % på 399:- ?

• grabbarnabus

hej tjejer, slänger in en fråga här!

Vill ju också köpa didriksson jacka nu , men om jag köper modell Hugo från Hannas i hamnen så vill jag ju ha matchande byxor till bra pris också.....vart hittar jag det?

• grabbarnabus

vart finns rea på didriksson ytterkläder, skulle vilja ha jacka och byxa till sonen...

• grabbarnabus

didriksson Kyle setet som säljs på Kidzshop, är det vinter kläder?

• grabbarnabus

någon som vet exakt vilken färg OLIVE och Ruccola är på Didriksson vinterjackorna HUGO?

• grabbarnabus

Flisan83: ja TACK vad du är snäll, ska genast kolla in Ruccola.

• grabbarnabus

Åhh...... tack, den var ju jätte fin, vad ska du har för byxor till?

• grabbarnabus

Tack tjejen, tyvärr fanns bara stl 90 kvar på byxorna, ska ut och leta lite i cyperrymden . Jag undrar lite hur KYLE ser ut, tycker inte bilden på kidzshop är så bra....

• grabbarnabus

är det något motiv på jackan från menadi?

• grabbarnabus

didriksson jackor i stl 120 finns det på rea tror ni?

• grabbarnabus

Line80 skrev 2009-02-04 11:02:02 följande:

ja det såg jag nånstans.. men vart, kanske kidzshop... jag letar rea jacka i strl.110 men har inte hittat!
    Jamin hade didriksson i stl 110
  • grabbarnabus

Fasen också, jag som har hållit mig och inte handlat något åkte dit på Lilla Helsingborg....så nu var man 800:- fattigare....

• grabbarnabus

Ari Gold skrev 2009-02-10 13:56:20 följande:

Inget onlinetips... men po.p hade 70% på det mesta kvarvarande på rean nu. Vet inte om det gäller över hela landet.
    Var inne på vårt tråk pop och här var det inte alls något nersatt nästan....iallafall inte ytterkläderna....
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!