• MiAmor

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Gokväll! nån som vet var man kan hitta molo lurv i mörklila i stl 98? rea helst förstås men även ord pris..

• MiAmor

Duntoffla skrev 2008-12-20 22:40:22 följande:

Tror inte att de har ngn mörklila. Ljuslila med röda kantband har jag bara sett...
    aha.. hade för mig att jag sett en mörklila.. men det kanske var ljuslila då vet du var den finns?
  • MiAmor

VeraP skrev 2008-12-20 22:55:07 följande:

Är det denna du menar MiAmor? (Har ej rätt storlek dock)www.luckylittleme.se/product.asp...
    [/citat]
    Duntoffla skrev 2008-12-20 22:55:28 följande:
    [citat]
    Vänta... här finns en i storlek 98 med fri frakt men till fullpris. De kanske rear i mellandagarna?www.hippokids.se/show_product.asp&r...
    Ja, det är den jag menar i jacka. Hmm, undrans om man ska våga vänta till mellandagarna eller om man ska slå till?
  • MiAmor

Duntoffla skrev 2008-12-20 23:02:28 följande:

Ja, sånt är alltid svårt att veta. Tror ju iofs inte att så många köper fleece till fullpris nu så du kanske vågar vänta. Fast man vet ju aldrig. Ska nog inte råda
    mmm.. det är ju en chansning att vänta men samtidigt mkt pengar. Tack för tipset iaf, nu vet jag iaf var de finns
  • MiAmor

Duntoffla skrev 2008-12-20 23:08:07 följande:

Så lite så. Kika in där om några dagar så kanske de har rea. Den bör finnas ngn annastans också. Hojtar till om jag snubblar över den
    tack
  • MiAmor

Hej på er alla!

Nån som vet var jag kan hitta Molos byxor m mudd i röd m vita prickar? stl 92 eller 98.

• MiAmor

Buttelina skrev 2008-12-27 09:23:25 följande:

dom finns bara upp till 92. det är dom med lila muddar du menar va? hmmm jag vet inte var dom finns men de har funnits på tex krumelur
    Ok, tack Butte. Ska kika där
  • MiAmor

Buttelina skrev 2008-12-27 09:41:29 följande:

jo den startade inatt
    ja, de verkar omöjliga att få tag på.. det kanske får bli leggings istället. Fast eg tycker jag inte så mkt om leggings..
  • MiAmor

Buttelina skrev 2008-12-27 09:41:29 följande:

jo den startade inatt
    ja, de verkar omöjliga att få tag på.. det kanske får bli leggings istället. Fast eg tycker jag inte så mkt om leggings..
  • MiAmor

Gokväll tjejer! Jag är på jakt efter småfolktröjor. Nån som vet var de finns på rea?

• MiAmor

Buttelina skrev 2008-12-28 22:06:42 följande:

jag tycker att det är stora i strl
    Tackitack
  • MiAmor

Hej på er! Jag har inte lät bakåt i tråden men vet att det diskuterats mkt om hippos leveranser. Jag fick min beställning från dem igår, utan att ha fått nåt mail (efter första bekräftelsen). Fick allt utom en småfolksuit som var slut. (Bl. a. äääälskade lila molo-lurven :D)

• MiAmor

saturnina skrev 2009-01-06 11:37:10 följande:

MiAmor skrev 2009-01-06 11:34:35 följande:
    Vilket ordernummer hade du?
    [/citat]
    TineK skrev 2009-01-06 11:37:52 följande:
    [citat]
    MiAmor skrev 2009-01-06 11:34:35 följande:
    Och betalade du med kort?
    Jag hade nr 1484 och betalade med kort
  • MiAmor

Hej alla! Nån som vet var man kan hitta väpnarluvor? Allra helst småfolk eller molo. Vilken stl passar en 20månaders? (har hört att de kan vara konstiga i stl)

• MiAmor

Stormis skrev 2009-02-03 21:55:08 följande:

Småfolks skiljer sig åt olika kollektioner. Jag köpte en av årets i 74/80, den var större än en äldre 86/92 jag hade hemma. Molos upplever jag som mer lika i stl. De är mindre. Skulle säga att en M i Molo motsvarar en 74/80 i årets Småfolk. S sitter bra på min 15-månaders, men jag vet 2-åringar som har den stl också.
    Ok, tack för svaret. kanske Molos S passar då.. har bara hittat i den stl..
  • MiAmor

hejhej! Hur är didrikssons vinterbyxor/jackor i stl? Dottern har 86 i overall i år o jag har köpt 92 i molos overall till nästa vinter. vad tror ni hon kommer ha i didrikssons nästa vinter? tror ni 90 räcker?

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!