• leson76

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

CLAPTON
    Alla får ju ta ut de avgifter de vill. Man måste ju väga vad man tjänar mest på, fler beställningar med låga priser och avgifter eller färre beställningar med höga priser och avgifter.

En tanke som jag har är det vällan måste vara billigare att driva en webbutik än att en vanlig, med tanke på hyra och personal?

Vad det kommer till packmaterial, är det verkligen dyrare än påsarna?

Ja, hur som är jag tyvärr en av dem som bara handlar vid fri frakt men det är för att jag har möjligheten att handla i butiker. Bor man långt från stan är ju frakten hur som säkert billigare än bensinen.

• leson76

Jag såg förresten ett inslag om en...dam som sålde barnnkläder på nätet och hon var "mång"miljonär, så nog går det att tjäna pengar påre ;)

• leson76

äsch,
    det låter som man kan glömma att få det man beställt :(
    Någon före mig (1521) som beställde en lila Molojacka i s.116, Girls on ski s. 86, Flowertröja s.92, Lila molomössa m. röda stjärnor i s. 5-6 år, prickig molotröja i s.104?

• leson76

Line80 skrev 2009-01-03 13:09:12 följande:

hur vet man vilket order nr man har på Hippo?
    Det står i din bekräftelse
  • leson76

Line80 skrev 2009-01-03 13:10:58 följande:

men har inte fått nån bekräftelse ju, det är ju den jag väntat på heeela tiden
    Oh nej, kollat skräpen?
  • leson76

Line80 skrev 2009-01-03 13:13:53 följande:

nej men jag har yahoo.. har ju vart problem förr med att inte mejl kommer fram ibland.. kan det va så?
    det måste det vara eftersom den gick automatiskt. Jaja, den är ju inte mycket att ha ändå då det är den manuella som gäller, tyvärr.
  • leson76

Aannaa skrev 2009-01-04 21:45:49 följande:

Ni får gärna säga flera! Kan ju "maila" via FL om ni inte vill skriva här!
    Jag tycker om att handla från Rackamaja, de är otroligt trevliga, har bra service och schysst webbutik. Matador kids hade ett bra utbud men det är lite glest där numera.
  • leson76

Aannaa skrev 2009-01-04 21:45:49 följande:

Ni får gärna säga flera! Kan ju "maila" via FL om ni inte vill skriva här!
    Jag tycker om att handla från Rackamaja, de är otroligt trevliga, har bra service och schysst webbutik. Matador kids hade ett bra utbud men det är lite glest där numera.
  • leson76

melizza skrev 2009-01-05 10:07:20 följande:

himla hippo att dem inte går i tur ordning......*surar*
    Va!? går de inte i turordning!? Vad får dig att säga det?
  • leson76

Det verkar ligga något i det där med kortbetalning. Jag betalade också med kort och har inget hört MEN jag hade ordernr. 1521. Ja, nu har jag redan köpt vinterkläder á 2009 från annat håll så jag hoppas nästan jag inte får Molojackan.

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!